Solidança és una Fundació de caire social compromesa amb el medi ambient i l'economia social, que busca maneres innovadores que permetin aportar noves propostes de integració sociolaboral per col-lectius en risc d'exclusió i oferir serveis de qualitat vinculats a la gestió integral de residus i l'economia circular. Amb aquest objectiu cerquem PERSONAL TÈCNIC ADMINISTRACIÓ LABORAL per realitzar la gestió laboral (Contractació, PRL) de l'área d'Administració i PRL.- Gestió laboral (Contractació, PRL)- Elabora documents i comunicacions a partir d'ordres rebudes, informació obtinguda i/o necessitats detectades.- Classifica, registra i arxiva documents segons les tècniques apropiades i els paràmetres establerts per l'entitat.- Tramita documents o comunicacions internes o externes en els circuits de informació de l'entitat.- Gestiona els processos de tramitació administrativa empresarial en relació al personal laboral, nòmines, assegurances socials, TC2, contractes, (interlocutor amb Gestoria).- Organitza i supervisa la gestió administrativa del personal de l'entitat, ajustant a la normativa laboral vigent i protocols establerts.- Tramita i realitza la gestió administrativa en la presentació de documents de diferents organismes, Administracions Públiques en el termini i forma requerits. ( Tràmits de licitacions, subvencions etc...)- Es coordina i s'organitza per donar suport al Cap d'Àrea.- Perfil/RequisitosESTUDIS: Grau / llicenciatura Administració Empreses o Relacions Laborals o similar.Domini de la llengua catalanaExperiència de 2 anys mínim en gestió de laboral- Competencias- Analizar y resolver problemas, Iniciativa y autonomía, Capacidad de aprendizaje, Organización y planificación, Fiabilidad técnica y personal, Comunicación interpersonal, Trabajo en equipo, Diplomacia y "saber estar"- Nível- Empleado- Tipo de contrato- Jornada completa- Duración- De 6 meses a 1 año- Salario- Entre 18.001 y 24.000 € bruto/anual- Estudios mínimos- Licenciado- Experiência mínima- Al menos 2 años- Fecha de inicio- 22/11/2023- Nº de vacantes- 1