Personal Tècnic/A Administratiu/Va Departament De

Detalles de la oferta

**TÈCNIC/A ADMINISTRATIU/VA COMPRES DEPARTAMENT TIC**

**Per a serveis centrals de Plataforma Educativa, Girona**

**Descripció de la missió**:
Gestionar i coordinar totes les adquisicions a proveïdors de bens i serveis necessaris pel correcte funcionament del grup d'Entitats; amb l' objectiu principal d' assegurar que les necessitats de l'organització estiguin cobertes mitjançant la compra o contractació eficient, econòmica, oportuna i de qualitat.

**Descripció de les funcions/responsabilitats principals**:

- Analitzar, revisar i valorar les condicions dels diferents proveïdors per a possibles negociacions.
- Controlar les renovacions dels contractes que li siguin assignats.
- Controlar i renovar els contractes de manteniment anual dels equipaments, que li siguin assignats
- Demanar cotitzacions, elaborar comparatius i executar la compra a proveïdors quan correspongui
- Gestionar la logística d'entrega associada a qualsevol contractació vinculada al departament
- Gestionar la validació dels pressupostos dels proveïdors amb els caps d'administració o gerències
- Validar les factures rebudes per les contractacions gestionades.
- Gestionar, quan li sigui encomentat, la gestió dels sinistres d'actius dels centres i/o serveis
- Analitzar de manera preventiva, la necessitat de reposicions o compres de nous equipaments
- Gestionar i coordinar l'avaluació anual dels procediments de compres i proveïdors, quan procedeixi
- Participar en les reunions d'impacte i del departament, segons correspongui
- Treballar per assolir un grau de satisfacció elevat del departament per part del client intern, potenciant la

relació i sentiment de proximitat del departament, amb les diferents entitats.
- Vetllar pel compliment dels diferents indicadors establerts en el departmanet i informar de possibles

desviacions al seu/seva responsable immediatament superior

**REQUISITS**:

- Cicle formatiu mig o superior en Administració, compres i/o aprovisionaments o Formació professional Informàtica i comunicacions.
- Es requereix experiència mínima de 3 anys en tasques similars de gestió, administració i finances o en departament d'aprovisionament, proveïdora o compres.
- Coneixements en l'àmbit de les TIC.
- Imprescindible coneixements en gestió pressupostària.
- Imprescindible el domini dels programes informàtics estàndards Paquet Officce
- És valora el coneixement de programes informàtics específics, molt especialment.
- Català i castellà escrit i parlat correctament

**S'ofereix: 1 vacant a 100% de la jornada**

**Horari**:de dilluns a divendres de 8h a 15h i una tarda fins a les 18h

Tècnic lila: 22871.47€/bruts anuals.

**Incorporació**:Immediata


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Procurement Category Manager France & Iberia

Procurement Category Manager France & IberiaLocation: Noblejas (Spain)Ref: QP7319   Date: July 13, 2024Industry: Industry and Capital GoodsFunctionsOur clien...


Catenon - Burgos

Publicado 12 days ago

Bases Generals Per A La Contractació Mitjançant Oferta Pública D'Ocupació Dos Operari De Brigad[...]

Coneixes algú a qui li pugui interessar?Descripció de l'ofertaBASES GENERALS PER A LA CONTRACTACIÓ MITJANÇANT OFERTA PÚBLICA D'OCUPACIÓ DOS OPERARI DE BRIGAD...


CAT - Burgos

Publicado 12 days ago

Administrativo/A De Compras- (Temporal) Emergencia

La Comisión Española de Ayuda al refugiado, CEAR, lleva mas de 45 años defendiendo los Derechos Humanos y promoviendo el desarrollo integral de las personas ...


Comisión Española De Ayuda Al Refugiado - Burgos

Publicado 10 days ago

Oferta Empleo Canguro / Niñera En Avila

**Salario**: **A convenir** **Tipo de contrato**: - Trabajo Tiempo Parcial**Jornada**: - Trabajo Por Horas**Años de experiência**: - Sin Experiência- Las...


Sitly - Burgos

Publicado 10 days ago

Built at: 2024-12-22T16:05:11.650Z