Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Fz-230 - Customer Representative

.Experience the power of a game-changing career! Want to be part of an innovative and growing team? We're a global technology and services leader that powers...


Concentrix Spain - Barcelona

Publicado 14 days ago

Customer Support Agent With Danish/English -

DescriptionBOSCH is waiting for you! Are you passionate about customer service? Do you speak fluent English and native-level Danish? Then this is the perfect...


Adecco - Barcelona

Publicado 14 days ago

French Customer Care And Sales Specialist

DescriptionTeleperformance is a worldwide leader in customer experience management and contact center business process outsourcing. Our company employs aroun...


Teleperformance Spain - Barcelona

Publicado 14 days ago

Customer Success Associate

.The fashion industry is responsible for 5-10% of global greenhouse gas emissions (GHG). More and more companies are using Carbon Management Platforms to mea...


Accs - Ares Customer Care Solutions Gmbh - Barcelona

Publicado 14 days ago

Personal Recepcionista Clinica Veterinaria

Detalles de la oferta

Titulacions: Tècnic gestió administrativa Coneixements d'informàtica: MICROSOFT OFFICE Nívell propi CA: Oficial 1a Tipus de contracte: Indefinit
Personal recepcionista per a Hospital Veterinari amb Certificat de Tècnic/a de Gestió administrativa per a atenció al client, gestió de l'agenda i control de comandes, stocks i caixa. Es requereix experiència d'un any en tasques administratives i de recepció, preferiblement en entorn sanitari. Bon domini d'aplicacions informàtiques i disponibilitat de treballar en torns rotatius. S'ofereix contracte indefinit, jornada completa, assegurança de vida i salari brut de 1375€ mensuals
Experiència 12 mesos. Personal recepcionista per a Hospital Veterinari amb Certificat de Tècnic/a de Gestió administrativa per a atenció al client, gestió de l'agenda i control de comandes, stocks i caixa. Es requereix experiència d'un any en tasques administratives i de recepció, preferiblement en entorn sanitari. Bon domini d'aplicacions informàtiques i disponibilitat de treballar en torns rotatius.
- Contracte laboral indefinit
- Jornada completa
- Salari mensual brut 1375
- Altres beneficis: Assegurança de vida.


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Built at: 2024-11-11T07:23:15.158Z