Personal Docent Certificat De Professionalitat De - [Qj-188]

Detalles de la oferta

T'apassiona el món de la docència? Autoocupació és una fundació que ajuda a les persones a desenvolupar-se professionalment i a exercir la seva vocació, mitjançant la creació d'una empresa i/o el treball per compte aliena. El nostre lema és Soc el que vull ser. En el marc del procés de creixement de la fundació volem incorporar personal docent expert per impartir els diferents mòduls del Certificat de professionalitat de GESTIÓ COMPTABLE I AUDITORIA.
Tasques:Motivar i orientar l'alumnat per a desenvolupar les seves competències, millorar la seva ocupabilitat i/o facilitar la seva inserció laboral.Impartir el contingut de l'acció formativa de manera pràctica i dinàmica fomentant la participació activa de l'alumnat.Facilitar l'aprenentatge de tot l'alumnat, atenent a les necessitats específiques de cadascun dels participants.Assistir als claustres de programació, seguiment i avaluació amb les persones responsables de l'acció formativa de l'entitat.Requisits:Experiència mínima d'1 any.Llicenciat/ada en administració i direcció d'empreses, ciències actuarials i financers, economia o Diplomat/ada en ciències empresarials.Tenir el CP de Docència per a l'ocupació, o bé 600 hores d'experiència de classes en els últims 10 anys demostrables, o el CAP.Dos anys d'experiència professional acreditada dins l'àmbit de la unitat de competència.TÍTOL DE GRAU en Administració i auditoria.Competències lingüístiques: català (parlat superior, escrit superior) i espanyol (parlat superior, escrit superior).Imprescindible disponibilitat horària i geogràfica.Competències transversals: Habilitats didàctiques, Planificació i organització, Treball en equip, cooperació i empatia, Creativitat i innovació, Gestió de l'estrès, del temps i la frustració, Gestió de projectes, Pensament crític i estratègic, Lideratge, Resolució de problemes, Habilitats comunicatives i parlar en públic, Autonomia i Proactivitat, Flexibilitat, adaptabilitat i innovació, Responsabilitat, Habilitats comercials i orientació i atenció al client i usuari.Competències digitals: Coneixements avançats en paquet Office.Condicions:Contracte laboral indiferent.Jornada indiferent.Altres beneficis: Contracte fixe discontinuo. 27€/hora bruts.
#J-18808-Ljbffr


Fuente: Jobleads

Requisitos

Mosso/ Mossa Magatzem

Control d'entrades de magatzem Neteja, organització i manteniment de productes del magatzem Preparació de comandes (buscar productes i empaquetar) Montar y d...


Desde Agropinsos Andreu, S.L. - Tarragona

Publicado a month ago

Ayudante/A De Dependiente/A Vilanova I La Geltrú

Atención al cliente excelente y personalizada, cobro en caja, recepción/reposición/control de stocks, mantenimiento íntegro del puesto de trabajo, participac...


Desde Bossanova Llumi, S.L - Tarragona

Publicado a month ago

Ayudante De Almacén

Las tareas que tendrá que realizar son las siguientes: - Control del almacén y gestión de stock. - Realizar pedidos y envíos de materiales y seguimiento de ...


Desde Bahia Tuna Producciones Sl - Tarragona

Publicado a month ago

Mozo/A De Almacén

Desde Temporing seleccionamos mozos/as de almacén para un importante almacén logístico ubicado en Santa Oliva. Funciones: - Control de la mercancía recibid...


Desde Temporing Ett - Tarragona

Publicado a month ago

Built at: 2024-11-02T11:49:50.073Z