Personal D'Administració (Personal I | Z973

Detalles de la oferta

ENTITAT Prohabitatge és una entitat sense afany de lucre i independent, fundada l'any 1999, que persegueix prevenir i erradicar l'exclusió residencial i el sensellarisme a Catalunya des d'una perspectiva de gènere i de drets humans. L'entitat disposa de programes d'inclusió residencials propis amb el propòsit de possibilitar l'accés a un habitatge digne i adequat a les persones i famílies que pateixen d'exclusió o vulneració residencial, i en especial a aquelles degudes a raons de gènere.
DESCRIPCIÓ GENERALLa persona que ocupa la posició d'Administració de personal i justificacions, en dependència de la Direcció d'administració i finances, realitza tasques vinculades amb les relacions laborals i de justificació de Prohabitatge.
FUNCIONS I TASQUESRelacionar-se de forma continuada amb la gestoria i sota la supervisió de Direcció:Realitzar tasques vinculades amb les relacions laborals de Prohabitatge:Duu a terme les gestions relatives a la contractació, modificacions contractuals, finalitzacions, baixes voluntàries, excedències i permisos del personal.Duu a terme les gestions relatives a les nòmines de la plantilla, facilitant tota la informació necessària per a la seva elaboració a la gestoria.Revisió de nòmina i tancament.Gestió tancament d'enllaç comptable.Registre, càlcul i tramitació de disponibilitats, quilometratges, etc. per liquidació mensual en nòmina dels treballadors de serveis i projectes que preveuen aquesta eventualitat.Registre, documentació i tramitació de les situacions de baixa IT del personal.Registre, documentació, tramitació i control de diligències d'embargament de sou del personal.Registre, documentació i control de permisos, dies de lliure disposició i vacances del personal.Gestió de la informació de les persones treballadores relatives al model 145, retencions dels treballadors, LOPD, Certificats de rendes anuals, etc.Recollir dubtes i/o incidències de les persones treballadores i portar a terme la gestió oportuna per donar-hi resposta.Gestió de la prevenció de riscos laborals, assegurant-se que tota la plantilla realitza la formació que és obligatòria per a la posició que ocupa.Mantenir actualitzats els registres de dades dels treballadors, categories, funcions, altes i baixes, costos salarials.Mantenir actualitzats els expedients personals dels treballadors (arxiu físic i digital).Mantenir actualitzats els calendaris de vacances, assumptes propis i permisos recuperables de cada treballador i els calendaris d'àrees funcionals de l'entitat.Realitzar tasques vinculades amb les justificacions de Prohabitatge, sota la supervisió de la responsable de justificacions:Recopilació, registre i control de tota la documentació justificativa de personal: contractes, nòmines i liquidacions originals signades, comprovants de pagaments de nòmina, cotitzacions a la seguretat social, liquidacions trimestrals i anuals impost IRPF.Mantenir actualitzat el registre de despesa de personal i verificar la seva exactitud amb els resums mensuals i anuals.Mantenir actualitzat el registre d'imputacions de costos de personal d'acord amb els criteris de distribució-imputacions a projectes de l'entitat.Suport als processos de justificació de subvencions i contractes de l'entitat: preparació de formularis i comptes justificatius de les diferents finançadors.CONDICIONS LABORALSJornada laboral: 19,25 hores setmanals (1/2 jornada).Horari: Matins.Contracte: 6 mesos, eventual per circumstàncies de la producció.Sou: categoria personal qualificat conveni Acció Social.Data d'incorporació prevista: immediata.EXPERIÈNCIA1 anys.
COMPETÈNCIES REQUERIDESConeixements de polítiques de règim intern i relacions laborals.Coneixements de nòmines i cotitzacions a la Seguretat Social.Coneixements de justificacions de subvencions i licitacions.Coneixements de normativa de prevenció de riscos laborals.Coneixements de LOPD.Dominar les llengües catalana i castellana.Dominar informàtica a nívell usuari (ofimàtica).Coneixement de programes de gestió.REQUISITS FORMATIUS I D'EXPERIÈNCIAFormació: es valorarà formació en administració de personal CFS Administratiu, Diplomatura o Grau en Administració d'empreses, Relacions laborals, etc.Experiència: 1 any en lloc similar i molt valorable que ho sigui en el Tercer Sector, en Organitzacions d'Acció Social.
#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobleads

Requisitos

Tècnic/A De Selecció De Personal

JUSAD ASSISTÈNCIA necessita incorporar al seu equip un **TÈCNICO/A DE SELECCIÒ DE PERSONAL** per treballar a les seves oficines ubicades a Badalona. **FUNCIO...


Jusad Assistència S. L. - Barcelona

Publicado 9 days ago

Senior Hr Generalist (Temporal)

**¿Quieres tener un mayor impacto en la sociedad uniéndote a la revolución de la movilidad sostenible? ** En Cooltra trabajamos para que más de 1 millón de ...


Cooltra - Barcelona

Publicado 9 days ago

Tècnic/A Administratiu/Va - Punt Del Voluntariat I

Tècnic/a administratiu/va - Punt del Voluntariat i Suport Associatiu d'Esplugues de Llobregat - Localidad: Esplugues de Llobregat - Provincia: Barcelona - Nº...


Fundesplai - Fundació Catalana De L'Esplai - Barcelona

Publicado 9 days ago

New Graduate Talent Program. Servicios

Barcelona, ESSi quieres formar parte del grupo financiero líder en banca minorista, que lidera la innovación en el sector y que es un referente en banca soci...


Caixabank - Barcelona

Publicado 9 days ago

Built at: 2025-01-12T20:55:26.041Z