La coordinadora de la comunicació s'encarrega de planificar les accions de comunicació del programa en coordinació amb els referents dels projectes i l'equip de l'Oficina Tècnica, de fer-ne el seguiment i recollir els indicadors necessaris per a la seva avaluació. Crea diferents continguts comunicatius i dinamitza les eines digitals del programa (web, xarxes socials i butlletí) per a divulgar les accions del programa, transferir coneixement i fomentar la participació de les comunitats i la ciutadania. Coordina els processos de documentació textual, gràfica i audiovisual.
FUNCIONS Planificació i coordinació de les accions de comunicació de les diferents accions del programa treballant de la mà amb la resta de referents de projectes i l'equip de l'OT. Creació de diferents continguts comunicatius: textuals, gràfics, fotogràfics i audiovisuals, juntament amb la resta d'equip d'OT. Coordinació dels processos de documentació i gestió de l'arxiu, fent-ne seguiment i donant suport a la producció d'aquesta documentació (relatoria i audiovisual). Implementació de l'estratègia digital del Programa: xarxes socials, butlletí, web i informació web, en coordinació amb la resta d'agents del programa i equip de l'OT. Participació en espais de coordinació de la comunicació municipals on acordar estratègies de ciutat, regular l'ús d'eines comunes corporatives i coordinar campanyes comunicatives pròpies. Recollida d'indicadors d'impacte digital i d'accions de comunicació. Redacció de la part del pla de gestió i memòria relacionada amb la seva competència. Implementació i desenvolupament d'un banc digital de recursos. Gestió de les factures relacionades amb el desenvolupament d'accions que coordina. Gestió de drets per la publicació d'imatges i la difusió d'informació sensible. REQUISITS Experiència de 2 anys en comunicació de projectes culturals, educatius i/o socials i que impliquin la coordinació amb diversos agents. Experiència i formació en la gestió de xarxes socials, butlletins i en el manteniment i actualització web. Experiència en la gestió de projectes i coneixements de gestió econòmica. Títol de grau, llicenciatura o enginyeria en periodisme. Domini del català (parlat i escrit C1), espanyol (parlat i escrit C1), anglès (parlat B2, escrit B2). COMPETÈNCIES I CONEIXEMENTS Titulació universitària en Comunicació, Humanitats o similar. Habilitats de redacció, síntesi d'informació, disseny gràfic i muntatge audiovisual. Coneixements acreditats de competències digitals. Capacitat de treball en equip i lideratge amb actitud positiva, dinàmica, creativa i amb iniciativa. Alta capacitat resolutiva, d'autonomia i planificació per gestionar eficaçment els recursos. Bones habilitats interpersonals i d'anàlisi per proposar millores. ES VALORARÀ Formació específica en comunicació de projectes culturals, educatius i/o socials de caràcter comunitari i/o comunicació estratègica i institucional. Experiència en la gestió de projectes i coneixements de gestió econòmica. Coneixements de la gestió de Bases de Dades, aplicació dels drets de protecció de dades personals i d'imatge. Coneixement d'eines de planificació i treball col·laboratiu. Coneixement de programari de gestió de xarxes socials i edició gràfica i audiovisual. CONTRACTE I CONDICIONS Contracte laboral indiferent. Jornada parcial (20 hores setmanals). Categoria: Coordinador/a de projectes segons Conveni del Lleure educatiu i sociocultural de Catalunya. Dedicació de jornada: mitja jornada, 20h setmanals. Contracte: indefinit. Període de prova: 2 mesos. Lloc de treball habitual: Oficines al Centre Cívic Jardins de la Pau, el Prat de Llobregat. Incorporació immediata. Salari anual brut de 13,379 euros. El anuncio original lo puedes encontrar en Kit Empleo:
https://www.kitempleo.es/empleo/129595913/personal-coordinacio-comunicacio-documentacio-c-162-barcelona/?utm_source=html
#J-18808-Ljbffr