Tens experiència en atenció a clients i en tasques administratives? Cerques un treball estable en horari de dilluns a divendres de tardes per a complementar amb altres activitats? Si és així, aquesta és la teva oportunitat A Grup EULEN, seleccionem un perfil d'atenció al client per a un Punt de Servei del sector energètic situat a Figueres. T'oferim: - Horari de dilluns a divendres de 16.00-19.00 hores. Les primeres setmanes l'horari serà de jornada completa (9.00-14.00 i de 16.00-19.00 hores) per període de formació. - Salari de 312 Euros brut/mes (14 pagues) - Jornada de 15 hores/setmanals. El període de formació (jornada completa) el salari és de 1.138 Euros brut/mes (14 pagues) - La integració en el Grup EULEN, empresa líder en la prestació de serveis. Busquem: - Experiència en atenció al client i tasques administratives - Domini de català i castellà - Habituat/a a treballar amb suport informàtic - Disponibilitat per a treballar de Dilluns a Divendres en horari 16.00-19.00 hores - Disponibilitat d'incorporació immediata. Si creus que encaixes amb aquesta descripció, no dubtis a inscriure't. Estem desitjant conèixer-te.
- Atenció i informació comercial al client - Gestions administratives: altes/baixes/canvis comercialitzadores (SAP, CRM) - Altres tasques administratives relacionades
- Experiència 1 anys. En lloc similar
- TÍTOL FP DE GRAU MIG
- títol fp de grau mig - administració
- català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
- espanyol (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
- Competències / coneixements: Valorable conèixer SAP o similar
- Contracte laboral indefinit
- Jornada parcial tarda (3 hores - jornada diaria)
- Salari mensual brut 312
- Altres beneficis: 14 pagues. En període de formació, la jornada serà completa