Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Dependiente /A | C370

Descripción de la oferta de empleo de Dependiente/a en Platja D'aroBuscamos un/a dependiente/a para trabajar en empresa del sector comercio ubicada en Platja...


Eurofirms Group - Girona

Publicado 17 days ago

Ihb-337 Customer Onboarding Manager, Mm/Ent

.Who we are is what we do.Deel and our family of growing companies are made up of global teams dedicated to helping businesses hire anyone, anywhere, easily....


Deel - Girona

Publicado 17 days ago

Camarero/A Para Banquetes

Porque apostamos por un equipo dinámico, creativo, con ilusión y vocación de servicio al cliente, queremos ofrecerte la oportunidad de formar parte de nuestr...


Guitart Hotels - Girona

Publicado 17 days ago

Camarero De Sala

Buscamos personal cualificado y responsable para desarrollar trabajos como camarero y/o ayudante de camarero.Valoramos por encima de todo la seriedad y tener...


Can Sabata Lloret - Girona

Publicado 17 days ago

Personal Atenció Oficina - Punt De Servei

Detalles de la oferta

Tens experiència en atenció a clients i en tasques administratives? Cerques un treball estable en horari de dilluns a divendres de tardes per a complementar amb altres activitats? Si és així, aquesta és la teva oportunitat A Grup EULEN, seleccionem un perfil d'atenció al client per a un Punt de Servei del sector energètic situat a Figueres. T'oferim: - Horari de dilluns a divendres de 16.00-19.00 hores. Los meses de julio y agosto se puede ampliar la jornada para la cobertura de vacaciones del equipo. - Salario de 449 Euros bruto/mes (14 pagas) - Jornada de 15 horas/semanales. Variable según resultados - La integració en el Grup EULEN, empresa líder en la prestació de serveis. Busquem: - Experiència en atenció al client i tasques administratives - Domini de català i castellà - Habituat/a a treballar amb suport informàtic - Disponibilitat per a treballar de Dilluns a Divendres en horari 16.00-19.00 hores - Disponibilitat d'incorporació immediata. Si creus que encaixes amb aquesta descripció, no dubtis a inscriure't. Estem desitjant conèixer-te.
- Atenció i informació comercial al client - Gestions administratives: altes/baixes/canvis comercialitzadores (SAP, CRM) - Altres tasques administratives relacionades
- Experiència 1 anys. En lloc similar
- TÍTOL FP DE GRAU MIG
- títol fp de grau mig - administració
- català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
- espanyol (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
- Competències / coneixements: Valorable conèixer SAP o similar
- Contracte laboral indefinit
- Jornada parcial tarda (3 hores - jornada diaria)
- Salari mensual brut 449
- Altres beneficis: 14 pagues.


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Built at: 2024-11-20T00:21:40.258Z