Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Administrativo/A Dpt. Compras - Wq97

Desde PROMAN SPAIN, buscamos un perfil de Oficial Administrativa en el departamento de COMPRAS con NIVEL ALTO de inglés. Para una importante empresa dedicada...


Proman Spain - Barcelona

Publicado 17 days ago

(Ufr-072) | Assistant Exportación Ingles + Francés

¿Quieres incorporarte en un proyecto estable dentro de una multinacional del sector químico? ¿Tienes orientación al cliente y hablas inglés y francés fluidos...


*Nombre Oculto* - Barcelona

Publicado 17 days ago

? Urgente Textil Buyer

Estamos buscando un/a Comprador/a de Producto Textil para una importante empresa del sector retail moda lujo. Se responsabilizará de la gestión de las compra...


Antal International - Barcelona

Publicado 17 days ago

Reponedor Marca De Gran Consumo Alimentacion F-081

REPONEDOR MARCA DE GRAN CONSUMO-ALIMENTACIÓN - ZONA DE SANT QUIRZE (BARCELONA)La función principal será la de asegurar el buen estado de la mercancía en tien...


*Nombre Oculto* - Barcelona

Publicado 17 days ago

Personal Assessor Comercial - E502

Detalles de la oferta

Comercialitzar els nostres espais de lloguer per actes i esdeveniments Donar suport a la implementació de l'estratègia comercial de la companyia i realitzar les accions comercials per aconseguir resultats òptims Realitzar prospecció de mercat, captació, venda i seguiment de clients Analitzar i conèixer el mercat i la competència existent o potencial, proposant accions que permetin augmentar la quota de mercat i el posicionament de la regió Actuar de manera coordinada amb l'equip de gestió dels espais i amb comercials d'altres àmbits per executar plans de treball conjunts i aprofitar les sinèrgies de les diferents activitats de l'Entitat Reportar eficaçment tota la informació comercial (alta de clients i contactes,gestió de carteres, accions, oportunitats de negoci, acords, etc) segons protocols establerts Gestionar la cartera de clients assignada al seu entorn de treball, així com de la cerca de clients potencials dins del mercat Elaborar informes comercials Suport al departament de back office en la gestió de les reserves dels espais- Experiència 2 anys..- TÍTOL FP DE GRAU MIG- Competències / coneixements: - Cicles formatius de grau mig - Formació en màrqueting, publicitat i/o producció d'esdeveniments - Experiència comercial en el sector d'organització d'esdeveniments / MICE / cultural - Castella i català nívell alt - Anglès nívell mig-alt - Coneixements de Microsoft Office - Capacitat de creació de presentacions comercials, pressupostos... - Permís de conduir B i vehicle propi - Capacitat negociadora i de treballar de forma autònoma, i desitjable amb cartera de clients - Habilitats comunicatives i interpersonals, de planificació i organització del temps,treball en equip i orientació a resultats- Permisos de conduir: b- Contracte laboral indefinit- Jornada completa- Altres beneficis: Sou orientatiu: 24.000 € bruts anuals + variable segons objectius#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobtome_Ppc

Requisitos

Built at: 2024-11-20T07:08:02.341Z