Comercialitzar els nostres espais de lloguer per actes i esdeveniments Donar suport a la implementació de l'estratègia comercial de la companyia i realitzar les accions comercials per aconseguir resultats òptims Realitzar prospecció de mercat, captació, venda i seguiment de clients Analitzar i conèixer el mercat i la competència existent o potencial, proposant accions que permetin augmentar la quota de mercat i el posicionament de la regió Actuar de manera coordinada amb l'equip de gestió dels espais i amb comercials d'altres àmbits per executar plans de treball conjunts i aprofitar les sinèrgies de les diferents activitats de l'Entitat Reportar eficaçment tota la informació comercial (alta de clients i contactes,gestió de carteres, accions, oportunitats de negoci, acords, etc) segons protocols establerts Gestionar la cartera de clients assignada al seu entorn de treball, així com de la cerca de clients potencials dins del mercat Elaborar informes comercials Suport al departament de back office en la gestió de les reserves dels espais- Experiència 2 anys..- TÍTOL FP DE GRAU MIG- Competències / coneixements: - Cicles formatius de grau mig - Formació en màrqueting, publicitat i/o producció d'esdeveniments - Experiència comercial en el sector d'organització d'esdeveniments / MICE / cultural - Castella i català nívell alt - Anglès nívell mig-alt - Coneixements de Microsoft Office - Capacitat de creació de presentacions comercials, pressupostos... - Permís de conduir B i vehicle propi - Capacitat negociadora i de treballar de forma autònoma, i desitjable amb cartera de clients - Habilitats comunicatives i interpersonals, de planificació i organització del temps,treball en equip i orientació a resultats- Permisos de conduir: b- Contracte laboral indefinit- Jornada completa- Altres beneficis: Sou orientatiu: 24.000 € bruts anuals + variable segons objectius#J-18808-Ljbffr