Personal Ajudant Departament Comunicació (Ref

Detalles de la oferta

Creació de continguts i analítica digital
- Experiència 2 anys..
- TÍTOL FP DE GRAU SUPERIOR
- Competències / coneixements: - Cicles formatius de grau superior - Periodisme o Màrqueting - Castellà i català nívell alt - Maneig de plataformes de gestió de xarxes socials i analítica digital (Google Analytics, entre altres) - Permís de conduir B - Capacitat de redacció persuasiva. Copy i adaptació dels missatges per a diferents audiències - Habilitat per recopilar i interpretar dades i mètriques; seguiment i projecció; comunicació efectiva i capacitat de treball en equip
- Contracte laboral indefinit
- Jornada parcial (25 hores - jornada setmanal)
- Altres beneficis: Sou orientatiu: 14.000 € bruts anuals


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Customer Experience Specialist

Customer Experience Specialist Job title: SALES REPRESENTATIVE About the job Our Team: Brief introduction of the department, team, purpose, and missions. Hig...


Desde Sanofi - Barcelona

Publicado a month ago

Vip Customer Communications Specialist – Hybrid

As you contemplate your future, you might be asking yourself, what's the next step? Start your journey with us! We're seeking an experienced VIP Customer Com...


Desde Edreams Odigeo - Barcelona

Publicado a month ago

Customer Care Specialist Ftc 6 Months

You will need to login before you can apply for a job.As you are the first point of contact for Criteo, your goal is to provide an excellent customer support...


Desde Criteo - Barcelona

Publicado a month ago

Senior Associate, Client Solutions - German Speaker

Senior Associate, Client Solutions - German Speaker Barcelona This job is with GLG, an inclusive employer and a member of myGwork – the largest global platfo...


Desde Mygwork - Barcelona

Publicado a month ago

Built at: 2024-11-06T16:25:50.383Z