Coneixes algú a qui li pugui interessar?
Personal administratiu per a entitat ambientalDescripció de l'oferta Personal administratiu per a entitat ambiental a Comarca BarcelonèsConvocatòria per incorporar una persona menor de 30 anys durant 12 mesos a temps complet en contracte de formatiu per a l'obtenció de la pràctica professional (codi 420) d'acord amb la titulació que caldrà acreditar. Es busca una persona amb formació administrativa i/o de gestió d'entitats sense ànim de lucre interessada en contribuir al desenvolupament d'una entitat en l'àmbit del tercer sector ambiental. Les principals tasques que desenvoluparà estan relacionades amb el suport en les tasques de gestió i administració d'una entitat sense ànim de lucre.
Som una associació sense ànim de lucre que s'encarrega de l'estudi i conservació dels amfibis i els rèptils a Catalunya, des de múltiples vessants en creixement de personal i necessitem una persona en l'àmbit de l'administració on mai, de moment, hi ha treballat ningú a jornada completa. És una oportunitat per fer participar en un projecte amb gent jove i treballar amb autonomia.
REQUISITS INDISPENSABLES
• Ser menor de 30 anys.
• Estar registrades al Fitxer del Sistema Nacional de Garantia Juvenil.
• Estar inscrites com a demandants d'ocupació no ocupades (DONO) al Servei Públic d'Ocupació de Catalunya i amb capacitat per formalitzar un contracte de treball formatiu per a l'obtenció de la pràctica professional en el moment de la seva signatura.
• Acreditar la possessió d'un títol universitari o d'un títol de grau mitjà o superior, especialista, màster professional o certificat del sistema de formació professional, un títol equivalent d'ensenyaments artístics o esportives del sistema educatiu, que habilitin o capacitin per a l'exercici de l'activitat laboral, així com complir els requisits que exigeix la modalitat del contracte de treball formatiu per a l'obtenció de la pràctica professional.
TASQUES QUE REALITZARÀ LA PERSONA CONTRACTADA:
Gestió de la comptabilitat
• Portar la comptabilitat diària: Registre de les operacions comptables (ingressos, despeses, etc.).
• Control pressupostari: Seguiment del pressupost de l'entitat i dels projectes.
• Emissió de factures: Preparar i enviar factures a proveïdors i clients.
• Conciliació bancària: Revisar i comparar els extractes bancaris amb els registres comptables.
• Control de les quotes: Registrar i comprovar el pagament de les quotes dels socis/es de l'entitat, gestionar domiciliacions bancaries, tenir al dia llista d0impagaments, etc.
Gestió de Subvencions i Ajuts
• Preparació de la documentació: Suport en la preparació i presentació de sol·licituds de subvencions.
• Justificació de subvencions: Elaboració d'informes i preparació de la documentació necessària per justificar l'ús dels fons rebuts.
Administració General
• Gestió de correspondència: Rebre i derivar correspondència física i electrònica.
• Congrés : Suport en l'organització tècnica del Congres .
Gestionar enviament de contingut físic als socis/es.
• Gestió de compres i proveïdors: Fer comandes de material, controlar l'estoc, gestionar els pagaments.
• Gestió d'activitats: Gestionar les inscripcions i pagaments als cursos i sortides de l'entitat. Recursos Humans
• Gestió de nòmines i contractacions: Preparació i tramitació de nòmines, cotitzacions i altres qüestions laborals, gestió de la documentació relacionada amb la contractació de personal, altes, baixes, etc.
Funcions i requisits de la vacant
Es busca una persona amb formació administrativa i/o de gestió d'entitats sense ànim de lucre interessada en contribuir al desenvolupament d'una entitat en l'àmbit del tercer sector ambiental. Les principals tasques que desenvoluparà estan relacionades amb el suport en les tasques de gestió i administració d'una entitat sense ànim de lucre.
Condicions que ofereix l'empresa
Perspectiva de la feina
Altament probable la continuïtat
Previsió d'incorporació
€ 22000 El salari es negociable A convenir segons nivell d'estudi
Altres dades a destacar
Opció de teletreball 2/3 dies.
-Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació Administració i finances
-Grau amb titulació Administració i Direcció d'Empreses
Valorable experiència en el c amp de l'administració
Nivell d'experiència
Som una associació científica sense afany de lucre.
Companyia del sector logístic en expansió i amb bon ambient de treball precisa incorporar al seu equip una persona pel departament d'administració.Comarca Pla de l'Estany
Ens dediquem a la valoració del dany corporal i peritatge mèdic, treballem principalment per companyies asseguradores.Comarca Gironès
Entrar a formar part d'un grup familiar d'empreses d'àmbit nacional i internacional, de caràcter innovador i en constant creixement. Bon ambient la...Comarca Gironès
Venta, comercialització i instal.lació de tendals, estructures lleugeres i d'altres elements relacionats amb la protecció solar i arquitectura tèx...Província Girona
Empresa jove. Fabricació d'eines de tall per empreses de mecanitazcio de peçes metàl·liques. Fabricacio de producte tècnic.Comarca Vallès Occidental
#J-18808-Ljbffr