Personal Administratiu/Iva

Detalles de la oferta

REALITZAR TASQUES ADMINISTRATIVES EN UNA EMPRESA INSTAL.LADORA DE SISTEMES DE SEGURETAT.
Atenció telefònica Preparació documentació i contractes. Arxiu Elaboració de pressupostos Gestió material d'oficina Facturació
- Experiència 2 anys. Treballs similars als requerits, no és necessari que sigui dins el mateix sector.
- TÍTOL FP DE GRAU MIG
- títol fp de grau mig - administració
- català (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)
- espanyol (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)
- Competències / coneixements: OFIMÀTICA ES VALORARAN CONEIXEMENTS DEL PROGRAMA DE GESTIÓ NAVISION
- Contracte laboral indefinit
- Jornada completa


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Preparador /A De Pedidos

Desde Fundación Eurofirms buscamos un/a preparador/a pedidos para importante empresa del sector industrial para incorporar en la zona de Manresa. Las funcion...


Eurofirms - Barcelona

Publicado a month ago

Mozo/A Almacén Con Carretilla Trilateral

¿Estás buscando una posición de mozo/a almacén? ¿Tienes el carné de carretilla en vigor? ¿Quieres trabajar en una empresa líder en su sector? ¡Esta es tu pos...


Adecco - Barcelona

Publicado 9 days ago

Logístico/A Indefinido 30H Rotativo Lliçà D'Amunt

Leroy Merlin es la empresa líder en acondicionamiento del hogar en España (bricolaje, construcción, decoración y jardinería). La compañía ofrece sus producto...


Leroy Merlin España - Barcelona

Publicado 9 days ago

Mozo/A Almacén Para Farmacéutico/A (Temporal)

¿Tienes experiencia como mozo/a de almacén y trabajando con sistema de gestión de almacenes (WMS)?¿Te gustaría trabajar en una empresa multinacional farmacéu...


Adecco - Barcelona

Publicado 9 days ago

Built at: 2024-11-24T23:34:55.925Z