Solidança és una Fundació de caire social compromesa amb el medi ambient i l'economia social, que busca maneres innovadores que permetin aportar noves propostes de integració sociolaboral per col-lectius en risc d'exclusió i oferir serveis de qualitat vinculats a la gestió integral de residus i l'economia circular. Amb aquest objectiu cerquem un/a especialista d'administració de medi ambient polivalent per a donar suport a l'Àrea de Mediambient.
Tareas
**FUNCIONS I TASQUES**:
Recopilació i elaboració d'informes dels serveis ambientals.
Tasques administratives utilitzant suports digitals, processant, arxivant i buscant la documentació requerida.
Identificar, diagnosticar i formular solucions davant un entorn empresarial i tecnològic en constant evolució. Gestió dels procediments i suport a l'Àrea de MediAmbient, en les funcions que li hagin estat delegades.
Recepció de trucades i registre de comandes, atenció i informació a l'usuari/a del servei, donant resposta a qüestions informatives.
Organitzar i coordinar l'equip de recepció de trucades dels serveis que executa Solidança
Suport administratiu al departament de medi ambient en la gestió documental; arxiu, base de dades; coordinació amb ajuntament; recollida dades i us d'Excel per estadística; gestió de la plataforma del servei.
Suport tècnic i coordinació amb caps i encarregats del servei als projectes i serveis de l'área.
Actualitza l'agenda digital (entrevistes, reunions, esdeveniments corporatius, etc.).
S'encarrega de l'aprovisionament de material d'oficina, contactes proveïdors, comandes, recepció, albarans d'entrega, registre i facturació mitjançant el suport informàtic o documental.
Fa el seguiment de les peticions de compres realitzades electrònicament. Recopilació i elaboració d'informes dels serveis ambientals.
Tasques administratives utilitzant suports digitals, processant, arxivant i buscant la documentació requerida.
Identificar, diagnosticar i formular solucions davant un entorn empresarial i tecnològic en constant evolució. Gestió dels procediments i suport a l'Àrea de MediAmbient, en les funcions que li hagin estat delegades.
Recepció de trucades i registre de comandes, atenció i informació a l'usuari/a del servei, donant resposta a qüestions informatives.
Organitzar i coordinar l'equip de recepció de trucades dels serveis que executa Solidança.
Suport administratiu al departament de medi ambient en la gestió documental; arxiu, base de dades; coordinació amb ajuntament; recollida dades i us d'Excel per estadística; gestió de la plataforma del servei.
Suport tècnic i coordinació amb caps i encarregats del servei als projectes i serveis de l'área.
Actualitza l'agenda digital (entrevistes, reunions, esdeveniments corporatius, etc.). S'encarrega de l'aprovisionament de material d'oficina, contactes proveïdors, comandes, recepció, albarans d'entrega, registre i facturació mitjançant el suport informàtic o documental. Fa el seguiment de les peticions de compres realitzades electrònicament.
**Requisitos**:
**VALOREM A NIVELL COMPETENCIAL, la persona sigui/tingui**:
Planificació i organització
Capacitat de gestió d'equips i treball en equip
Persona resolutiva i amb empenta
Motivació pels temes de medi ambient i socials
Beneficios
**OFERIM**:
**Tipus de contracte**: interinitat.
**Data Inici**: Incorporació immediata.
**Horari**: De 8-15 i dues tardes de 16-19.
**Salari**: 18.000€/bruts anuals \*12 pagues
**Ubicació del centre de treball**: Sant Just Desvern
Si estàs interessat/a en participar en el procés de selecció, envia el teu CV al següent correu-e: silvia.caroz(at)solidanca.cat, amb l'assumpte: "Personal Especialista Administració Àrea Mediambiental OE101"