Aigües de Catalunya precisa incorporar una persona amb perfil administratiu per a la seva immediata incorporació a les oficines de la companyia situades a la zona del Delta de l'Ebre. Formarà part del Departament d'Operacions d'aigua potable, amb la tasca principal de proporcionar un servei d'excel·lència als clients de la companyia. Això implicarà gestionar eficaçment les seves consultes, sol·licituds i queixes.
Funcions principals: Atenció presencial amb els clients.
Gestió de tots els processos i documentació que relaciona al Grup Global Omnium amb els seus Clients, entre els quals es troben els següents: contractes-altes, canvis de titularitat, cobraments, domiciliacions, reclamacions, impagaments i frau, atesos els procediments i normativa establerta.
Control i arxiu de documentació.
Gestió de documentació interna de l'Empresa.
Registre precís en el sistema de la informació de les gestions realitzades amb cada client.
Organització, actualització i manteniment d'expedients.
Informació al client sobre els nous canals digitals -app-web de gestió i pagament.
Gestió d'avisos per fugues i incidències en el subministrament a través de sistemes informàtics (Avalon).
Gestió de cites del personal operari a través d'ordres de treball.
Revisió i gravació de parts de treball.
Registre d'entrada i sortida correspondència.
Arxiu documentació.
Requisits: Experiència: Mínim un any en tracte o gestió amb clients.
Titulació: Batxillerat / Cicle formatiu de grau superior / mitjà relacionat amb les famílies professionals d'administració i gestió, o bé experiència equivalent en el lloc (2 anys).
Idiomes: Català (parlat B2 - avançat, escrit B2 - avançat).
Competències / coneixements: Imprescindible: Domini de l'idioma català i domini de les aplicacions d'ofimàtica del paquet Microsoft.
Imprescindible: Carnet de conduir B1.
Valorable: Coneixements de sistemes d'atenció al client.
Valorable: Coneixements en tràmits i gestions amb l'administració pública.
Condicions: Contracte laboral indefinit.
Jornada completa.
#J-18808-Ljbffr