Aigües de Catalunya precisa incorporar una persona amb perfil administratiu per a la seva incorporació a les oficines que properament s'obriran a la comarca.
Funcions principals: - Atenció presencial amb els clients. - Gestió de tots els processos i documentació que relaciona a l'empresa amb els seus Clients, entre els quals es troben els següents: contractes-altes, canvis de titularitat, cobraments, domiciliacions, reclamacions, impagaments i frau, atesos els procediments i normativa establerta. - Control i arxiu de documentació. - Registre precís en el sistema de la informació de les gestions realitzades amb cada client. - Organització, actualització i manteniment d'expedients. - Informació al client sobre els nous canals digitals -app-web de gestió i pagament. - Gestió d'avisos per fugues i incidències en el subministrament a través de sistemes informàtics. - Revisió i gravació de parts de treball. - Registre d'entrada i sortida correspondència. - Arxiu documentació.
- Experiència 1 anys. Mínim un any en tracte o gestió amb clients. Altres: - Imprescindible: Domini de l'idioma català i domini de les aplicacions d'ofimàtica del paquet Microsoft. - Imprescindible: Carnet de conduir B1. - Valorable: Coneixements de SAC - Valorable: Coneixements en tràmits i gestions amb l'administració pública.
- títol de batxillerat - segona etapa d'educació secundària obligatòria
- català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
- Competències / coneixements: Titulació: Batxillerat / Cicle formatiu de grau superior / mitjà relacionat amb les famílies professionals d'administració i gestió, o bé experiència equivalent en lloc similar (2 anys).
- Permisos de conduir: b
- Contracte laboral indefinit
- Jornada parcial (24 hores - jornada diaria)
- Altres beneficis: Tipus contracte: Mitja jornada (50%) en horari de mati i/o tarda.