Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Dependiente/A

Desde IMAN Temporing, empresa especializada en RRHH, queremos acompañarte en tu trayectoria laboral.#ConectamoseltalentoconlasoportunidadesUbicación: Tàrrega...


Iman Temporing Empresa De Trabajo Temporal Sl - Lleida

Publicado 16 days ago

Cuidador/A Caps De Setmana- Lleida

Estem cercant un/una Cuidador/a pels Caps de Setmana per una residència a Mollerussa, Lleida, per l'atenció a persones amb discapacitat física. Requisits: Ti...


Fundació Intermedia - Lleida

Publicado 15 days ago

Agent De Viatges - Viatges Kariba Especialistes

Viatges Kariba, agència de viatges especialitzada en grups, precisa incorporar a la seva plantilla un perfil d'**agent de viatges** per dur a terme les tasqu...


Autocars Gamon, Sl - Lleida

Publicado 16 days ago

Teleoperador/A Sector Energético 100% Teletrabajo

**Detalles de la oferta**: **Tipo de jornada** - Parcial Tarde**Tipo de contrato** - De duración determinada**Años de experiência** - 1**Salario** - No espec...


Cornerjob - Lleida

Publicado 16 days ago

Personal Administratiu D'Atenció Al Públic

Detalles de la oferta

Aigües de Catalunya precisa incorporar una persona amb perfil administratiu per a la seva incorporació a les oficines que properament s'obriran a la comarca.
Funcions principals: - Atenció presencial amb els clients. - Gestió de tots els processos i documentació que relaciona a l'empresa amb els seus Clients, entre els quals es troben els següents: contractes-altes, canvis de titularitat, cobraments, domiciliacions, reclamacions, impagaments i frau, atesos els procediments i normativa establerta. - Control i arxiu de documentació. - Registre precís en el sistema de la informació de les gestions realitzades amb cada client. - Organització, actualització i manteniment d'expedients. - Informació al client sobre els nous canals digitals -app-web de gestió i pagament. - Gestió d'avisos per fugues i incidències en el subministrament a través de sistemes informàtics. - Revisió i gravació de parts de treball. - Registre d'entrada i sortida correspondència. - Arxiu documentació.
- Experiència 1 anys. Mínim un any en tracte o gestió amb clients. Altres: - Imprescindible: Domini de l'idioma català i domini de les aplicacions d'ofimàtica del paquet Microsoft. - Imprescindible: Carnet de conduir B1. - Valorable: Coneixements de SAC - Valorable: Coneixements en tràmits i gestions amb l'administració pública.
- títol de batxillerat - segona etapa d'educació secundària obligatòria
- català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
- Competències / coneixements: Titulació: Batxillerat / Cicle formatiu de grau superior / mitjà relacionat amb les famílies professionals d'administració i gestió, o bé experiència equivalent en lloc similar (2 anys).
- Permisos de conduir: b
- Contracte laboral indefinit
- Jornada parcial (24 hores - jornada diaria)
- Altres beneficis: Tipus contracte: Mitja jornada (50%) en horari de mati i/o tarda.


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Built at: 2024-11-18T13:56:16.056Z