Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Gildau Busca Canguro O Niñera - Trabajo De Niñera En Mollerussa

Me llamo Gildau. Tenemos 2 hijos (1 Nio y 1 Nia, 6 y 9 aos). No dudes en ponerte en contacto conmigo para conocernos.


Desde Sitly - Lleida

Publicado a month ago

Conductor/A Carné C+Cap (Les Borges Blanques)

¡Oportunidad! Menos de 10 candidatos inscritos.Salario:Salario según convenioTipo de contrato:Trabajo TemporalJornada:Jornada IntensivaExperiencia:1 año de e...


Desde Grupo Adecco - Lleida

Publicado a month ago

Notarios Para Cliente Particular

Escritura inmobiliaria de un inmueble de 84.000€¿Qué tipo de cliente eres? Particular¿Para qué necesitas al notario/a? Hipoteca¿Para cuándo necesitas el serv...


Desde Cronoshare.Com - Lleida

Publicado a month ago

Conductor/A Carné C+Cap (Les Borges Blanques)

¿Te interesa un trabajo de 3 meses que te permita cuidar el medioambiente en una empresa dedicada al reciclaje de residuos? ¿Te gustaría trabajar en turnos i...


Desde Grupo Adecco - Lleida

Publicado a month ago

Personal Administratiu D'Atenció Al Públic

Personal Administratiu D'Atenció Al Públic
Empresa:

C.G. D'Aigües De Catalunya S.A.


Detalles de la oferta

Aigües de Catalunya precisa incorporar una persona amb perfil administratiu per a la seva incorporació a les oficines que properament s'obriran a la comarca.
Funcions principals: - Atenció presencial amb els clients. - Gestió de tots els processos i documentació que relaciona a l'empresa amb els seus Clients, entre els quals es troben els següents: contractes-altes, canvis de titularitat, cobraments, domiciliacions, reclamacions, impagaments i frau, atesos els procediments i normativa establerta. - Control i arxiu de documentació. - Registre precís en el sistema de la informació de les gestions realitzades amb cada client. - Organització, actualització i manteniment d'expedients. - Informació al client sobre els nous canals digitals -app-web de gestió i pagament. - Gestió d'avisos per fugues i incidències en el subministrament a través de sistemes informàtics. - Revisió i gravació de parts de treball. - Registre d'entrada i sortida correspondència. - Arxiu documentació.
- Experiència 1 anys. Mínim un any en tracte o gestió amb clients. Altres: - Imprescindible: Domini de l'idioma català i domini de les aplicacions d'ofimàtica del paquet Microsoft. - Imprescindible: Carnet de conduir B1. - Valorable: Coneixements de SAC - Valorable: Coneixements en tràmits i gestions amb l'administració pública.
- títol de batxillerat - segona etapa d'educació secundària obligatòria
- català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
- Competències / coneixements: Titulació: Batxillerat / Cicle formatiu de grau superior / mitjà relacionat amb les famílies professionals d'administració i gestió, o bé experiència equivalent en lloc similar (2 anys).
- Permisos de conduir: b
- Contracte laboral indefinit
- Jornada parcial (24 hores - jornada diaria)
- Altres beneficis: Tipus contracte: Mitja jornada (50%) en horari de mati i/o tarda.


Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Personal Administratiu D'Atenció Al Públic
Empresa:

C.G. D'Aigües De Catalunya S.A.


Built at: 2024-10-05T15:37:38.068Z