Tasques de suport al CEO i de supervisió de diverses activitats de la companyia.
Salari anual de 20000 a 30000 eu.
Responsabilitats: Organització, coordinació i planificació de tasques administratives necessàries en el dia a dia; supervisió del funcionament de l'oficina. Gestió del departament de personal: coordinació d'equips, definició de llocs de treball i contractacions de personal. Elaboració de pressupostos i ofertes comercials; control de facturació i pagaments; supervisió de la tresoreria. Participació en la redacció de: propostes de projectes, coordinant a la resta de possibles membres del consorci per a la compilació de totes les aportacions; contractes de diversa índole. Gestió de projectes en els seus diferents àmbits: execució del mateix, component logístic, resolució d'incidències, replanificació, etc. Tasques de justificació de projectes: suport en la redacció d'informes econòmics; càlculs d'imputacions de personal i de despeses; centralització de la comunicació amb les diferents institucions involucrades. Realització de tràmits diversos enfront de les diferents administracions. Control del procés d'importació de productes; supervisió de la recepció de comandes i enviament de productes. Gestió del tracte amb clients nacionals i internacionals. Requisits: Experiència mínima d'1 any. Coneixement avançat del paquet ofimàtic: Word, PowerPoint i Excel. Alt nivell d'anglès i espanyol.
Altres idiomes són un plus. Bones habilitats descriptives i d'escriptura. Familiaritzat amb sistemes de qualitat. Títol de grau en administració i direcció d'empreses, ciències empresarials, o similar. Habilitats organitzatives i capacitat per treballar de forma autònoma. Nocions bàsiques de comptabilitat. Aprenentatge ràpid i alta adaptabilitat. Disponibilitat per viatjar. Contracte laboral indefinit (12 mesos) - Jornada completa.
#J-18808-Ljbffr