Busquem incorporar un professional de la comunicació amb perfil digital que vulgui contribuir a la funció social que desenvolupa el Banc dels Aliments impulsant un sistema alimentari més just, sostenible i saludable per a tothom. SOM EL BANC DELS ALIMENTS El Banc dels Aliments és una fundació independent, apolítica, aconfessional i sense ànim de lucre. Lluitem contra el malbaratament d'aliments, recuperant excedents alimentaris i distribuint-los a través d'entitats socials, a les persones que ho necessiten. D'aquesta forma contribuïm a evitar l'impacte ambiental que suposa, alhora que aconseguim que les persones en situació de pobresa o risc d'exclusió social, accedeixin a una dieta alimentària saludable. FUNCIONS PRINCIPALS 1) Definir i implementar les línies estratègiques de comunicació per assolir la màxima visibilitat als mitjans de comunicació i a xarxes socials. 2) Coordinar l'estratègia i la interlocució amb els mitjans off/online per garantir la visibilitat de la Fundació com a agent de canvi social a través de l'alimentació (acció social, sostenibilitat, nutrició) Generació d'iniciatives noticiables per impulsar l'obtenció de recursos Gestionar les diferents campanyes de la Fundació (briefing agències, materials de comunicació, pla de mitjans, mètriques i impactes) Coordinació de la redacció, enviament i seguiment de notes de premsa, dossiers. i clipping Ampliació de la base de dades de mitjans de comunicació (digitals i tradicionals) enfocada en la captació de fons i l'augment de la visibilitat. Tancament d'acords amb els mitjans a nivell local / comarcal / autonòmic Proposició de temes, entrevistes i experts en les entrevistes i col·laboracions 3) Comunicació digital 3.1 Gestió de xarxes socials • Experiència amb plataformes (Fbk, Instagram, Lkdn, TikTok entre d'altres) • Creació de continguts atractius • Anàlisi de mètriques i informes 3.2 Redacció i creació de continguts digitals • Redacció de textos per a webs i publicacions • Creació de continguts visuals (fotografia, vídeo, disseny) 3.3 SEO i SEM 3.4 E-mail Marketing 3.5 Gestió de comunitats digitals 3.6 Coneixement d'eines de disseny i edició 4) Actes i esdeveniments • Organització i coordinació de les diferents accions relacionades amb la presència del Banc dels Aliments a fires, jornades, seminaris i similars • Gestió de comunitats digitals 5) Comunicació interna • Coordinació dels continguts de la Intranet • Coordinació de la Memòria anual 6) Organització d'actes i esdeveniments corporatius i institucionals 7) Control del pressupost associat a les accions de Comunicació i reporting 8) Gestió de l'equip de persones voluntàries PERFIL REQUERIT Formació de grau/llicenciatura. Es valorarà formació complementària en comunicació / marketing digital Habilitats de comunicació escrita i verbal Coneixement dels sistemes, eines, mètriques i mitjans de comunicació per assolir els objectius plantejats 3 anys d'experiència contrastada en llocs de responsabilitat Idiomes: català (nivell C1/C2), castellà Coneixements consolidats en l'àrea de màrqueting digital Adaptabilitat i creativitat Social media nadiu/a Imprescindible tenir bon coneixement del tercer sector, amb vocació social i es valorarà experiència com a voluntari/ària CAPACITATS Busquem una persona amb capacitat per transmetre els valors de la Fundació, que se senti compromesa amb les causes socials. D'organització i planificació, capaç de portar diferents projectes en paral·lel, de prioritzar i d'adaptació a situacions imprevistes. Amb sentit crític i analític, capacitat per avaluar dades, extreure conclusions i proposar solucions. D'adaptació i comprensió del sector de les fundacions sense ànim de lucre. De comunicació empàtica i efectiva, amb habilitats per transmetre la missió, i comercialitzar els programes i serveis de l'entitat. De redactar informes; estructurar els continguts, presentar dades de forma clara. QUÈ OFERIM 1) Contracte Indefinit. Contractació directa per la Fundació Banc dels Aliments. 2) Incorporació immediata 3) La persona seleccionada s'incorporarà a l'Àrea de Màrqueting de la Fundació Banc dels Aliments, dependrà de la direcció del departament i interactuarà tant amb la Direcció General com amb Presidència i vicepresidència. 4) Carrera professional en l'àmbit de la comunicació d'organitzacions sense ànim de lucre, de l'acció social i de la sostenibilitat 5) Horari reduït de juny a setembre, i tots els divendres. 6) Horari presencial i Pàrquing gratuït a la seu del Banc dels Aliments VOLS FORMAR PART DE L'EQUIP? Envia'ns la carta de motivació i CV en un únic document PdF Truca'ns si tens dubtes al 933 464 404 o envia un correu a rrhhbancdelsaliments.org i pregunta pel procés.