Pa529 | Teleoperador/A Per Al Servei De Teleassistència A Barcelona

Detalles de la oferta

Key Talent Indicator somos la consultora tecnológica especializada en recursos humanos que ofrece soluciones innovadoras para la gestión del talento.
Tenemos un enfoque basado en el uso de nuestro software con IA para que te puedas evaluar y analizar tus habilidades y aplicar a las ofertas que más encajan contigo.
Somos eficientes, evaluamos el talento de manera objetiva, sin sesgos y cerramos el tiempo de contratación en tiempo récord dando resultados óptimos.
Busquem un/a Teleoperador/a per al nostre Servei de Teleassistència ubicat a Barcelona.
Missió: Atendre i gestionar les comunicacions del servei de Teleassistència, amb la finalitat de donar resposta a les necessitats i demandes de les persones usuàries.
Funcions del rol:Realitzar l'atenció de trucades telefòniques i resta de comunicacions mantingudes amb la persona usuària i/o les persones del seu entorn soci-familiar per a donar resposta a les seves necessitats i demandes, dins de les competències pròpies del servei i amb respecte a la normativa i les bones pràctiques professionals.Afrontar les situacions d'emergència que es produeixin tant en trucades entrants com en les emeses, aplicant els protocols d'actuació i emprant habilitats psicosocials per a poder realitzar la intervenció o assignació de recursos necessaris.Realitzar seguiment de l'acció aplicada i de la situació de l'usuari.Seguiment i control del benestar de les persones usuàries a través de crides periòdiques de verificació.Fer el treball administratiu i documental de la informació relativa a les diferents intervencions, tant ordinàries com extraordinàries.Mantenir actualitzada la informació en els expedients de les persones usuàries i registre i documentació d'incidències en el sistema de gestió corresponent.Què necessites?Formació Tècnic/a en Emergències Sanitàries o Tècnic/a en Atenció a les Persones en Situació de Dependència.Certificat de Professionalitat en Gestió de Trucades de Teleassistència.Valorable nivell català alt.Experiència mínima 6 mesos en atenció telefònica o en el sector de teleassistència.Coneixements bàsics d'informàtica i maneig d'aplicacions de gestió alt.Capacitat per a manejar situacions d'estrès i actuar amb rapidesa en casos d'emergència.Què t'oferim?Jornada laboral de 1750 hores/any.Lloc vacant estable.Torn: de dilluns a dijous (rotatius) setmana curta i setmana llarga amb caps de setmana alterns.Horari: de matins o de tarda: matí de 7 h a 15 h o tardes de 15 h a 23 h.Salari: 17025,12 euros bruts anuals.Data incorporació: immediata.
#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobleads

Requisitos

Site It Support (Oxford)

Kemp House, Chawley Park, Cumnor Hill, Oxford OX2 9PHReporting to: Managing DirectorJob Summary:The primary duties include providing onsite IT support, troub...


Hellios Information Limited - Madrid

Publicado 11 days ago

Tramitador/A De Siniestros Con Certificado De Discapacidad

Tramitador/a de siniestros con certificado de discapacidad Madrid (Madrid)Duración de la oferta: hasta el 05/01/2025.FuncionesGestionar y resolver siniestros...


Todoalicante - Madrid

Publicado 11 days ago

Asesor/A De Admisiones Fp.

Asesor/a de Admisiones FP.Asesor/a de Admisiones FP.Solicitar locations Madrid time type Jornada Completa posted on Publicado hace 8 días time left to apply ...


Hubceu - Madrid

Publicado 11 days ago

Client Data Analyst

Dentro del equipo de Dentsu Madrid buscamos un Client Data Analyst.El propósito de esta función es proporcionar apoyo y asistencia en todas las áreas de la g...


Dentsu Aegis Network - Madrid

Publicado 11 days ago

Built at: 2024-12-25T11:08:38.164Z