Descripción de la compañía:
Qui som
lululemon és una empresa innovadora de roba d'alt rendiment per fer ioga, córrer, entrenar i practicar altres esports. Posem el llistó alt amb teixits tècnics i un disseny funcional, i creem experiències i productes transformadors que ajuden les persones a moure's, créixer, connectar i estar en forma. El nostre èxit el devem als productes innovadors que confeccionem, a l'èmfasi en les botigues, al compromís amb el nostre personal i a les connexions increïbles que fem allà on anem. Com a empresa, ens centrem a crear un canvi positiu i construir un futur més sa i pròsper. Particularment, això inclou crear un ambient equitatiu, inclusiu i centrat en el creixement per al nostre personal.
Descripción del puesto:
Job Summary:
The Key Leader role is an essential part of the store leadership team, impacting salesfloor team members and guest (i.e., customer) experience every day. Key Leaders are responsible for leading by example and providing support to Educators, facilitating an outstanding guest experience in the store, and overseeing all operations of the retail floor. Key Leaders leverage key performance indicators and metrics to prioritize responsibilities while adapting to day-to-day business adjustments and challenges.
Key Responsibilities of the Job Operations
- Review business data and metrics to evaluate progress toward goals and determine if adjustments are warranted.
- Open and close the store in accordance with the opening and closing checklists.
- Manage product presentation tasks (e.g., put items back in place, restock or add depleted items to the floor from inventory, destock or relocate items) according to company standards.
- Assign Educators cleaning tasks as needed throughout the shift to maintain the luxury environment of the store.
- Ensure team uses in-store technology to support store operations and provide positive guest experiences.
- Understand and adhere to people safety policies and procedures to maintain a safe work environment.
- Perform work in accordance with applicable policies, procedures, and laws or regulations.
Experiència del client
- Liderar l'equip de la botiga, la qual cosa inclou planificar la cobertura de la planta i prendre decisions per mantenir el rendiment i l'eficàcia de les operacions de la botiga.
- Donar suport als membres de l'equip (per exemple, tot donant exemple o assessorant-los) per garantir una experiència fantàstica per al client que demostri que valorem el seu temps, la qual cosa inclou valorar les necessitats dels clients, proporcionar informació tècnica dels productes i ajudar en les transaccions a les botigues i els programes omnicanal (per exemple, les opcions de comprar en línia i recollir a la botiga, vendes per telèfon i enviament des de la botiga).
- Interactuar amb els clients i satisfer-ne les necessitats per ajudar-los i proporcionar-los experiències de compra i de retorns efectives i personalitzades.
- Oferir informació tècnica sobre els productes tot explicant-ne el valor i els beneficis.
- Solucionar problemes amb clients i compartir les queixes amb els superiors per fer "correccions" per als clients.
- Moure's amb dinamisme per la planta per avaluar i satisfer les necessitats del negoci, de l'equip i dels clients.
Treballar en equip
- Contribuir a un entorn de feina respectuós i inclusiu, on s'accepten i se celebren les diferències, per garantir que tant els membres de l'equip com els clients tinguin una experiència favorable i interessant.
- Establir relacions de suport i productives amb tots els membres de l'equip.
- Col-laborar amb els membres de l'equip per garantir una experiència del client òptima i ajudar amb les operacions de la botiga.
Gestió del personal
- Líder de l'equip indirectament responsable del subconjunt del personal de la botiga o segons ho delegui el gerent de botiga.
#J-18808-Ljbffr