[P-753] Technical Voip Support

[P-753] Technical Voip Support
Empresa:

Acalaca Selección


Detalles de la oferta

As a Global Technical Support agent, you will be a key player in ensuring our customers receive top-notch service throughout their entire customer journey. You will be an expert in your field, responsible for managing customer relationships, providing technical support, and working collaboratively with our team to empower our customers to become as self-sufficient as possible.
Your main responsibilities include: 3rd line technical support for troubleshootingOwn and execute feature/change requestsConduct training sessionsAbout you: You easily understand the business, and how value is created for both parts as well as the customer. Your high energy and insatiable curiosity combined with your business acumen will make you successful in this position. You are super comfortable working and speaking in Spanish & English. French would also be an advantage. You have a flexible schedule and are willing to work in shifts, as this is a 24x7 support team.
Funciones: Give support to the VoIP telephone network from multiple companies like Generali, Baxi, Clece, Indra through the configuration and provisioning of terminals. Resolution of incidents and communication with the client.Técnico de Helpdesk para el departamento de Soporte. Integrándose en el equipo de Helpdesk, sus tareas serán las siguientes:Recepción y gestión de incidencias a través de teléfono, correo electrónico y herramienta de ticketing.Conexión remota con hardware del cliente.Desplazamientos para instalación/formación en las dependencias del cliente.Implantación y seguimiento de proyectos de telecomunicaciones.Buscamos una persona responsable, de trato amable, con habilidades comunicativas y capacidad para relacionarse en un entorno dirigido al trabajo en equipo.
Conocimientos necesarios: Conocimientos en redes LAN-WAN, routing, switching, VLAN y cableado estructurado.Conocimientos en VOIP.Conocimientos en redes WLAN.Conocimientos en Informática general.Conocimientos de Telefonía en general.Se valorará especialmente CCNA/CCNP.Requisitos mínimos: Formación Profesional Grado Medio - Informática, telecomunicaciones.Experiencia mínima: Al menos 1 año.Idiomas: Castellano, Català, English (Nivel alto).Incorporación: inmediata.Ofrecemos: Contrato estable y directo con la empresa cliente.Salario según experiencia y formación. A negociar.Lugar de trabajo: Barcelona.Tipo de puesto: Jornada completa.Salario: 22.000,00€-30.000,00€ al mes.Beneficios: Flexibilidad horaria.Ubicación del trabajo: Empleo presencial.

#J-18808-Ljbffr


Fuente: Jobleads

Requisitos

[P-753] Technical Voip Support
Empresa:

Acalaca Selección


Wordpress Designer & Developer

Are you a talented designer that knows all the ins and outs of WordPress? Do you have experience developing and designing WordPress sites? Is classical music...


Desde Molina Visuals - Barcelona

Publicado 19 days ago

Ingeniero de Seguridad, 100% En remoto

Ingeniero de Seguridad en 100% En remoto. Estamos buscando un Ingeniero de Seguridad altamente cualificado para unirse a nuestro equipo en una posición 100 d...


Desde Krell Consulting & Training - Barcelona

Publicado 19 days ago

QA Engineer (Lion Team), Barcelona

QA Engineer (Lion Team) en Barcelona. Job Description Hi there! We are Semrush a global IT company developing our own product a platform for digital markete...


Desde Semrush - Barcelona

Publicado 19 days ago

Senior Software Engineer

Why you should join dLocal?dLocal enables the biggest companies in the world to collect payments in 40 countries in emerging markets. Global brands rely on u...


Desde Dlocal Corp - Barcelona

Publicado 20 days ago

Built at: 2024-09-28T18:42:52.384Z