P554 - Front Office - Revenue Manager - Hotel

Detalles de la oferta

Hotel urbà situat a Mataró amplia el seu equip a la recerca de nou talent per estar al capdavant del departament de recepció i revenue management.Si busques feina estable durant tot l'any i amb possibilitat de progressió laboral i ets una persona que gaudeix del tracte amb el client, resolutiva, amb habilitats de lideratge i tens experiència com a 2n o cap de recepció d'hotel...Et volem conèixer!FUNCIONS:Dirigir a l'equip de recepció i responsabilitzar-se dels serveis al client, supervisant i coordinant tots els departaments implicats.Proporcionar orientació i direcció als col·laboradors per garantir que es compleixen els procediments i polítiques de l'hotel i s'assoleixin els objectius establerts en el departament.Col·laborar en la selecció de personal.Creació de manual de protocols a recepció.Formar, supervisar, dirigir, orientar i donar suporta l'equip.Distribuir les tasques i funcions dels membres de l'equip, verificant el seu desenvolupament, així com torns, horaris i dies festius.Donar suport a les gestions pròpies de recepció: check-in/check-out, assignació d'habitacions i peticions, mapa de reserves i funcions de back office (facturació, control de comissions, gestió d'ingressos i pagaments).Controlar que es compleixin els protocols i polítiques relatius a atenció al client, maneig de caixa, cobraments, facturació, tarifes, etc.Col·laborar amb la resta de departaments i la direcció per desenvolupar i implementar processos de millora contínua.Garantir una bona comunicació entre tots els departaments.Resoldre i donar resposta a les incidències o reclamacions que sorgeixin.Establir procediments de millora de rendibilitat, reducció de costos i augment d'ingressos (segmentació de mercats, estratègia de preus, previsió de la demanda segons calendari i optimització del producte).Gestionar i millorar la reputació online.CONDICIONS:Incorporació immediata.Contracte estable, directe amb l'establiment.Torn intensiu flexible, autogestionable segons necessitats.2 dies festius setmanals seguits (1 cap de setmana sencer al mes).Salari: 29.000 - 30.000€ bruts/any + incentius % facturació.Formació valorable: Grau en Turisme.Experiència: 2-3 anys en una posició similar (cap de recepció, revenue manager).Valorable experiència en subdirecció-direcció.Tenir coneixement en protocol, funcions de front desk i back office i gestió d'equips.Idiomes: castellà i català (domini), anglès valorable.Informàtica: Internet, correu electrònic, word, excel, software gestió hotelera - PMS (valorable coneixement en G-Hotel).Viure a Mataró o rodalies.Disposar de carnet i cotxe si es resideix fora de Mataró.PERFIL:Cerquem una persona responsable, amb habilitats de lideratge i motivació d'equips, amb facilitat per al tracte al client, polivalent, resolutiva, flexible, organitzada i comunicativa, amb capacitat de delegar.IMPORTANT#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Talent_Ppc

Requisitos

Fz-230 - Customer Representative

.Experience the power of a game-changing career! Want to be part of an innovative and growing team? We're a global technology and services leader that powers...


Concentrix Spain - Barcelona

Publicado 16 days ago

Customer Support Agent With Danish/English -

DescriptionBOSCH is waiting for you! Are you passionate about customer service? Do you speak fluent English and native-level Danish? Then this is the perfect...


Adecco - Barcelona

Publicado 16 days ago

French Customer Care And Sales Specialist

DescriptionTeleperformance is a worldwide leader in customer experience management and contact center business process outsourcing. Our company employs aroun...


Teleperformance Spain - Barcelona

Publicado 16 days ago

Customer Success Associate

.The fashion industry is responsible for 5-10% of global greenhouse gas emissions (GHG). More and more companies are using Carbon Management Platforms to mea...


Accs - Ares Customer Care Solutions Gmbh - Barcelona

Publicado 16 days ago

Built at: 2024-11-13T10:39:27.038Z