[Oxp-079] - Administrativo/A Atención Al Cliente (Olot)

Detalles de la oferta

Descripció
Empresa dedicada a la limpieza industrial necesita incorporar en su central de Olot un / a administrativo / a para su departamento de atención al cliente.
Sus funciones serán:
Gestionar correo electrónico y contestadorResponder al teléfono / Centralita: gestión de llamadas a otras extensiones, gestión de horarios de descargas, gestión de mailsIntroducción de pedidosTramitación de devoluciones y / o recogidasSoporte al equipo comercial en información variaRequisits mínims Se requiere:
Formación de CFGS en administraciónExperiencia en atención al cliente, pedidos e incidenciasManejo de Excel (excluyente)
#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobleads

Requisitos

Customer Experience Specialist

Customer Experience Specialist Job title: SALES REPRESENTATIVE About the job Our Team: Brief introduction of the department, team, purpose, and missions. Hig...


Desde Sanofi - Barcelona

Publicado a month ago

Vip Customer Communications Specialist – Hybrid

As you contemplate your future, you might be asking yourself, what's the next step? Start your journey with us! We're seeking an experienced VIP Customer Com...


Desde Edreams Odigeo - Barcelona

Publicado a month ago

Customer Care Specialist Ftc 6 Months

You will need to login before you can apply for a job.As you are the first point of contact for Criteo, your goal is to provide an excellent customer support...


Desde Criteo - Barcelona

Publicado a month ago

Senior Associate, Client Solutions - German Speaker

Senior Associate, Client Solutions - German Speaker Barcelona This job is with GLG, an inclusive employer and a member of myGwork – the largest global platfo...


Desde Mygwork - Barcelona

Publicado a month ago

Built at: 2024-11-05T22:53:06.703Z