Operador De Call Center

Detalles de la oferta

Las responsabilidades del Operador de Call Center de Llamadas Salientes incluyen realizar llamadas a clientes para proporcionar información sobre productos y servicios, responder consultas y resolver problemas. El operador debe comunicarse de manera efectiva y asegurarse de mantener una experiencia de cliente positiva, ayudando a reforzar la imagen de la empresa. Las habilidades clave para este puesto incluyen una excelente capacidad de comunicación, paciencia y resolución de problemas.
Tipo de puesto: Jornada completa
Beneficios: Teletrabajo opcionalHorario: De lunes a viernesBonus por objetivosExperiencia: Atención al cliente: 1 año (Deseable)Ubicación del trabajo: Empleo presencial
El salario mínimo es de 22,00 € y el máximo de 25,00 €.

#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobleads

Requisitos

Fz-230 - Customer Representative

.Experience the power of a game-changing career! Want to be part of an innovative and growing team? We're a global technology and services leader that powers...


Concentrix Spain - Barcelona

Publicado 17 days ago

Customer Support Agent With Danish/English -

DescriptionBOSCH is waiting for you! Are you passionate about customer service? Do you speak fluent English and native-level Danish? Then this is the perfect...


Adecco - Barcelona

Publicado 17 days ago

French Customer Care And Sales Specialist

DescriptionTeleperformance is a worldwide leader in customer experience management and contact center business process outsourcing. Our company employs aroun...


Teleperformance Spain - Barcelona

Publicado 17 days ago

Customer Success Associate

.The fashion industry is responsible for 5-10% of global greenhouse gas emissions (GHG). More and more companies are using Carbon Management Platforms to mea...


Accs - Ares Customer Care Solutions Gmbh - Barcelona

Publicado 17 days ago

Built at: 2024-11-14T03:44:45.007Z