Des d'Adecco estem buscant un perfil per al departament de B2B d'un dels nostres principals clients del sector automobilístic que s'encarregui de la fidelització dels clients actuals i definir propostes de valor que ens permetin establir vincles a llarg termini.Contracte per substitució d'una baixa llarga per ITFUNCIONS:Preparació de les propostes a clients des del punt vista tècnic, administratiu i econòmic.Enviar els reportis als clients.Preparar les sol·licitacions de cotitzacions a l'asseguradora de B2BGestionar la documentació contractual per a l'alta, modificació i baixa dels clients B2B.
Inclou tant la redacció, la gestió interna amb els departaments, l'obtenció de les signatures tant internes com del client i el seu arxiu i seguiment en la plataforma de B2B i en la d'Assessoria Jurídica.Gestionar el seguiment de les carteres dels clients i la coordinació necessària perquè s'actualitzin en el CRMConfecció dels informes segons els requisits del client i les capacitats deControl de Gestió i la coordinació de l'enviament del reporting als clients B2B.Homologació de l'empresa i les seves empreses com a proveïdors en les plataformes i requeriments dels clients B2BGestionar les alertes d'accions a realitzar segons els venciments dels contractes dels clientsPreparar les presentacions comercials seguint la guia dels KAMs i del Manager de la unitat Gestionar les carpetes d'arxius informàtics de la unitat, amb l'objectiu que és trobin actualitzades i ordenadesMonitoratge de les ofertes i concursos de serveis que afecten l'àreaSeguiment de les licitacions i propostes presentades no adjudicades per a tornar a presentar-nosActualitzar les dades dels clients potencials i competènciaActualizar l'accés dels clients al portal de B2B, gestionar el correu que rebem en la web de B2B i actualitzar la documentació en el Avant-Llegeixin (eina de gestió de contractes).Gestions comercials REQUISITS Batxillerat o FP AdministracióREQUISITS:3 anys d'experiència en la posició d'Administració de vendesConeixement en sector assegurador Excel·lent comunicació escritaOrientació al clientCapacitat de planificació, organització i treball en equip amb altres àreesNivell alt d'anglès (Escrit i oral).Coneixement alt d'eines de *office (Excel, Word i *Powerpoint).CONDICIONS LABORALS:Contracte de substitució de baixa llarga per ITJornada Completa 40h/sHorari flexible de dilluns a dijous de entrada de 8H a 8.30H i sortida de 16.45H a 19H) i els divendres jornada intensiva amb entrada de 7.30H a 9H i sortida de 13.30H a 15.30HSalari de 32-35kOficines ubicades a Barcelona Diagonal - Zona UniversitariaNo dubtis en apuntar-te!