Des d'Adecco estem buscant un perfil per al departament de B2B d'un dels nostres principals clients del sector automobilístic que s'encarregui de la fidelització dels clients actuals i definir propostes de valor que ens permetin establir vincles a llarg termini.
Contracte per substitució d'una baixa llarga per IT FUNCIONS: Preparació de les propostes a clients des del punt vista tècnic, administratiu i econòmic.
Enviar els reportis als clients.
Preparar les sol·licitacions de cotitzacions a l'asseguradora de B2B Gestionar la documentació contractual per a l'alta, modificació i baixa dels clients B2B.
Inclou tant la redacció, la gestió interna amb els departaments, l'obtenció de les signatures tant internes com del client i el seu arxiu i seguiment en la plataforma de B2B i en la d'Assessoria Jurídica.
Gestionar el seguiment de les carteres dels clients i la coordinació necessària perquè s'actualitzin en el CRM Confecció dels informes segons els requisits del client i les capacitats de Control de Gestió i la coordinació de l'enviament del reporting als clients B2B.
Homologació de l'empresa i les seves empreses com a proveïdors en les plataformes i requeriments dels clients B2B Gestionar les alertes d'accions a realitzar segons els venciments dels contractes dels clients Preparar les presentacions comercials seguint la guia dels KAMs i del Manager de la unitat Gestionar les carpetes d'arxius informàtics de la unitat, amb l'objectiu que és trobin actualitzades i ordenades Monitoratge de les ofertes i concursos de serveis que afecten l'àrea Seguiment de les licitacions i propostes presentades no adjudicades per a tornar a presentar-nos Actualitzar les dades dels clients potencials i competència Actualizar l'accés dels clients al portal de B2B, gestionar el correu que rebem en la web de B2B i actualitzar la documentació en el Avant-Llegeixin (eina de gestió de contractes).
Gestions comercials REQUISITS Batxillerat o FP Administració REQUISITS: 3 anys d'experiència en la posició d'Administració de vendes Coneixement en sector assegurador Excel·lent comunicació escrita Orientació al client Capacitat de planificació, organització i treball en equip amb altres àrees Nivell alt d'anglès (Escrit i oral).
Coneixement alt d'eines de office (Excel, Word i Powerpoint).
?CONDICIONS LABORALS: Contracte de substitució de baixa llarga per IT Jornada Completa 40h/s Horari flexible de dilluns a dijous de entrada de 8H a 8.30H i sortida de 16.45H a 19H) i els divendres jornada intensiva amb entrada de 7.30H a 9H i sortida de 13.30H a 15.30H Salari de 32-35k Oficines ubicades a Barcelona Diagonal - Zona Universitaria No dubtis en apuntar-te