Detalles de la oferta

Des d'Adecco estem buscant un perfil per al departament de B2B d'un dels nostres principals clients del sector automobilístic que s'encarregui de la fidelització dels clients actuals i definir propostes de valor que ens permetin establir vincles a llarg termini.
Contracte per substitució d'una baixa llarga per IT FUNCIONS: Preparació de les propostes a clients des del punt vista tècnic, administratiu i econòmic.
Enviar els reportis als clients.
Preparar les sol·licitacions de cotitzacions a l'asseguradora de B2B Gestionar la documentació contractual per a l'alta, modificació i baixa dels clients B2B.
Inclou tant la redacció, la gestió interna amb els departaments, l'obtenció de les signatures tant internes com del client i el seu arxiu i seguiment en la plataforma de B2B i en la d'Assessoria Jurídica.
Gestionar el seguiment de les carteres dels clients i la coordinació necessària perquè s'actualitzin en el CRM Confecció dels informes segons els requisits del client i les capacitats de Control de Gestió i la coordinació de l'enviament del reporting als clients B2B.
Homologació de l'empresa i les seves empreses com a proveïdors en les plataformes i requeriments dels clients B2B Gestionar les alertes d'accions a realitzar segons els venciments dels contractes dels clients Preparar les presentacions comercials seguint la guia dels KAMs i del Manager de la unitat Gestionar les carpetes d'arxius informàtics de la unitat, amb l'objectiu que és trobin actualitzades i ordenades Monitoratge de les ofertes i concursos de serveis que afecten l'àrea Seguiment de les licitacions i propostes presentades no adjudicades per a tornar a presentar-nos Actualitzar les dades dels clients potencials i competència Actualizar l'accés dels clients al portal de B2B, gestionar el correu que rebem en la web de B2B i actualitzar la documentació en el Avant-Llegeixin (eina de gestió de contractes).
Gestions comercials REQUISITS Batxillerat o FP Administració REQUISITS: 3 anys d'experiència en la posició d'Administració de vendes Coneixement en sector assegurador Excel·lent comunicació escrita Orientació al client Capacitat de planificació, organització i treball en equip amb altres àrees Nivell alt d'anglès (Escrit i oral).
Coneixement alt d'eines de office (Excel, Word i Powerpoint).
?CONDICIONS LABORALS: Contracte de substitució de baixa llarga per IT Jornada Completa 40h/s Horari flexible de dilluns a dijous de entrada de 8H a 8.30H i sortida de 16.45H a 19H) i els divendres jornada intensiva amb entrada de 7.30H a 9H i sortida de 13.30H a 15.30H Salari de 32-35k Oficines ubicades a Barcelona Diagonal - Zona Universitaria No dubtis en apuntar-te


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Diseñador/A Gráfico (Inicio Inmediato)

Sociedad Textil Lonia, precisa incorporar en su sede central en Ourense un Senior Digital Designer. La persona seleccionada se responsabilizará de:FUNCIONESC...


Sociedad Textil Lonia (Stl) - Orense

Publicado 6 days ago

Byl57 | Vendimiadores/As Orense

Tras más de 25 años en continuo crecimiento, Temporing ha pasado de ser una empresa especializada en recursos humanos a ser una organización que conecta a to...


Ares Consultores - Orense

Publicado 6 days ago

Camareira/O Para Carballiño

Ourense **S_ Camareira/o para Carballiño**: **Requisitos**: Non requirida formación específica. Coñecementos ou experiência laboral previa en postos similar...


Confederación Galega De Persoas Con Discapacidade - Orense

Publicado 5 days ago

Coidador/A De Persoas Con Discapacidade Para Ourense

Ourense **S_ Coidador/a de persoas con discapacidade para Ourense**: **Requisitos**: Ciclo Medio Atención a persoas en situación de dependencia, Atención so...


Confederación Galega De Persoas Con Discapacidade - Orense

Publicado 5 days ago

Built at: 2025-01-14T23:11:03.460Z