EL CONSORCI CORPORACIÓ SANITÀRIA PARC TAULÍ , per a la Direcció de Gestió de Pacients , ofereix: Incorporació immediata a l'equip de treball de la Direcció de Gestió de Pacients del Consorci Corporació Sanitària Parc Taulí, Hospital Universitari, amb les següents condicions: Pla d'acollida, noves incorporacions.
Contracte de substitució fins a la cobertura definitiva de la plaça ("antics interinatges").
Jornades completes o parcials, segons lloc de treball.
Serveis continuats (de dilluns a diumenge) o no continuats, segons lloc de treball.
Places de torn matí/tarda/nit.
Compromís de convocatòria abans de 3 anys per estabilització a contracte indefinit de conformitat amb la Disposició Addicional Quarta del RDL 32/2021 de 28 de desembre de mesures urgents per a la reforma laboral, la garantia de l'estabilitat en l'ocupació i la transformació del mercat de treball.
Les condicions laborals són les establertes en el III Conveni SISCAT.
Requisits: Títol de Grau Superior en Administració i Finances / Títol de Grau Superior en Documentació Sanitària, o formacions superiors relacionades amb la funció administrativa o anàlogues.
Nivell oficial de català C1.
Es valorarà: Currículum vitae.
De 3 a 6 mesos d'experiència prèvia en un lloc de treball similar desenvolupant tasques administratives en el sector sanitari i/o de 3 a 6 mesos d'experiència prèvia de tracte amb el pacient/client Perfil professional comunicatiu, amb flexibilitat i obertura al canvi.
Actitud resolutiva i proactiva, amb iniciativa i bones habilitats per al treball en equip.
Orientació a resultats i amb visió digital.
Coneixements del model de gestió del Sistema de Salut de Catalunya (SISCAT) i experiència prèvia en el sector de la salut.
Coneixements en la plataforma digital HCIS, QUENDA MEDIC, SISDI, ALHORA, MODULSAC.
Habilitats per a la negociació, coneixements i experiència en l'àmbit de la resolució positiva de conflictes i gestió d'incidències.
Procés de selecció: Les condicions generals d'aquesta convocatòria es regiran pel que recull el present anunci i amb els procediments que es detallen a les bases .
En compliment de la LISMI, el Consorci, tindrà en consideració la reserva per a les persones candidates que acreditin una discapacitat igual o superior al 33%, sempre que siguin possibles per al desenvolupament de les funcions a cobrir.
Documentació i inscripció: DOCUMENTACIÓ QUE CAL ADJUNTAR EN EL MOMENT DE LA INSCRIPCIÓ AL PROCÉS SELECTIU: Annex 1: Declaració responsable Currículum Vitae actualitzat (format lliure) Títol de Grau Superior en Administració i Finances / Títol de Grau Superior en Documentació Sanitària , o formacions superiors relacionades amb la funció administrativa o anàlogues.
Mèrits: certificats de la formació que compleixi els criteris de l'annex 2.
Certificat de serveis prestats treballats en institucions públiques del SISCAT (o equivalents) amb el total de dies (en cas de voler acreditar experiència externa).
Certificat oficial del nivell de català C1 *.
Si no es presenta, inicialment es considerarà que haurà de realitzar la prova de coneixements, llevat que amb una anticipació superior als 5 dies naturals a la data de celebració de la prova subsani la manca de presentació del certificat.
Fotocòpia del DNI/NIE .
En cas de no pertànyer a cap dels estats membres de la Unió Europea, permís de treball en vigor o en tràmit.
La no presentació de la documentació requerida com obligatòria pot comportar l'exclusió de la candidatura a la convocatòria.
Per a consultes en relació a aquesta convocatòria, us podeu adreçar a ****** indicant el número de referència d'aquest anunci.
Data de termini: 22 de desembre de 2024 Per participar en aquest procés es imprescindible presentar la documentació en el termini i forma establerts.