Oficial Administrativo/Iva De 1ª- Márketing

Detalles de la oferta

Desde PIMEC, en colaboración con el SOC, ponemos en marcha una nueva edición del programa 30 Plus, a través del cual iniciamos este proceso de selección.
A través de este programa accederás a una contratación laboral de 6 meses o indefinido y obtendrás formación subvencionada (sin coste para ti) relacionada con el puesto de trabajo.
Además, también tendrás acceso a acompañamiento para lo que necesites durante los primeros 6 o 9 meses.
Descripció Des de PIMEC, i en col·laboració amb el SOC, posem en marxa el programa 30 PLUS, a través del qual iniciem un procés de selecció per tal d'incorporar a una empresa ubicada a  l'Hospitalet del Llobregat  un/a  Oficial administratiu/iva de 1ª .
L'empresa es dedica al sector de la manufactura de cuir i tèxtil .
A través d'aquest programa accediràs a una contractació laboral d'entre 6 mesos i indefinida i obtindràs formació relacionada amb el lloc de feina.
La formació es realitzarà a Pimec i el curs tindrà un total de 40 hores.
Funcions Atendre les comunicacions dels nostres clients en els diferents mercats i mètodes de comunicació que tenim.
Des de la nostra xarxa social, fins als nostres canals de venda com *Amazon o la nostra pàgina web, i després també els mails directes de clients i proveïdors.
Tractar amb els proveïdors i distribuïdors per a gestionar les vendes i comandes, i relacionat amb això, aprofitar la comunicació i ampliar-la per a vendre més, gestionant des d'ofertes fins a promocions, etc.
Gestionar les xarxes socials com a forma de comunicació, centrant-se en comerç i l'atenció al client, però amb un enfocament més de màrqueting.
Revisar les dades existents en les nostres bases de dades de productes, i mantenir-les actualitzades.
Revisar les mètriques de vendes i visualitzacions dels nostres mercats de venda.
Requisits Experiència prèvia en tasques similars administratives.
Coneixement funcionament xarxes socials Disponibilitat per fer una formació durant la contractació, fora de l'horari laboral .
S'ofereix Contracte indefinit.
Jornada completa 40h/setmanals.
Horari de dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 i de 15:00 a 18:00.
Salari brut anual: 18.000€   "Aquest projecte està subvencionat pel Servei Públic d'Ocupació de Catalunya i pel Servicio Público de Empleo Estatal -Ministerio de Trabajo y Economía Social en el marc del Programa SOC-30 Plus regulat per Ordre TSF/132/2018, de 30 de juliol, modificada per l'Ordre EMT/128/2021, de 14 de juny."


Fuente: Talent_Ppc

Requisitos

Presupuesto Para Empresas De Catering Para Boda

Necesito un servicio de Empresas de Catering con las siguientes características: Tipo de evento   Boda Tipo de comida y/o bebida   Picoteo, menú completo (en...


Desde Cronoshare.Com - España

Publicado 22 days ago

Administrativo/A Cost Controller

Contribuir en la estimación de costos para futuros proyectos. - Preparar informes sobre el estado financiero del proyecto o departamento, incluyendo análisis...


Desde Andal Building Technologies - España

Publicado 21 days ago

Administrativo/A Con Inglés Para Promotora

Empresa promotora internacional con oficinas en Suecia, Suiza y España quiere incorporar a su equipo de trabajo a un/a Administrativo/a, en Mijas (Málaga). ...


Desde Intalentia - España

Publicado 21 days ago

Administrative Assistant

Are you an organized, detail-oriented, and adaptable professional with a passion for providing top-notch administrative support? Joy Center, an outpatient cl...


Desde Joy Center - España

Publicado 21 days ago

Built at: 2024-10-22T14:49:08.611Z