Oficial/A De Comunitats De Propietaris [Ndi823]

Detalles de la oferta

Personal Oficial de Comunitats de propietaris: persona que integrada en el departament d'administració de comunitats de propietaris, en dependència del gerent i treballant amb els altres oficials i un equip d'administració/comptabilitat, gestiona les incidències del dia a dia de les comunitats, duu a terme les juntes ordinàries i extraordinàries de propietaris, coordina reformes i reparacions d'immobles i realitza altres tasques com gestió d'assegurances i cerca de subvencions i ajuts.
Gestionar incidències relacionades amb el funcionament quotidià d'una comunitat de propietaris:Rebent i atenent trucades i/o correus electrònics de membres de la junta de la comunitat o bé de persones propietàries on hi comuniquen incidències a resoldre.Resolent les incidències, prenent les mesures pertinents ja sigui amb els proveïdors de serveis habituals o cercant nous industrials si escau.Informant a propietaris i persones que viuen a l'immoble de possibles afectacions relacionades amb la resolució d'incidències (p.e. talls d'aigua o llum, no accés al garatge, etc.).Fent el seguiment, insistint amb els proveïdors si escau, assegurant-se del tancament de les incidències, i comunicant-ho, si és pertinent, a la persona que ha comunicat la incidència.Realitzar les juntes ordinàries i extraordinàries de les comunitats de propietaris:Convocant, d'acord amb el president, la preceptiva junta ordinària de propietaris, i extraordinària quan escaigui, notificant convenientment les persones propietàries, adjuntant l'ordre del dia de la reunió i altra documentació necessària (comptes anuals, pressupost, etc.).Revisant la comptabilitat d'ingressos i despeses anual, així com el pressupost per l'any següent, incloent quotes dels propietaris, elaborats per l'equip d'administració.Duent a terme, seguint l'ordre del dia tramés prèviament, les reunions de junta, tot facilitant la presa d'acords i resolent tots els dubtes que s'hi puguin suscitar.Redactant i remetent les actes de les reunions.Assessorant professionalment la comunitat en tot allò que l'afecta.Coordinar reformes i reparacions dels immobles:Estant al corrent de normatives d'obligat compliment respecte del manteniment dels immobles (seguretat, habitabilitat i accessibilitat).Buscant possibles proveïdors entre els que formen part de la borsa de l'organització cercant-ne de nous, d'acord amb les directrius generals de gerència.Negociant pressupostos amb els professionals que puguin dur a terme les reformes o reparacions.Assegurant-se que els nous proveïdors compten amb tots els permisos necessaris per a dur terme les obres.Coordinant-se amb l'arquitecte si cal demanar permís d'obres i després durant la seva execució.Supervisant in situ el bon funcionament i avenç de les obres que es duguin a terme a les comunitats, tractant amb els industrials i assegurant-se que compleixen en temps i forma amb allò acordat.Coordinant-se en tot moment amb el president i/o la junta de la comunitat de propietaris, comptant sempre amb les firmes necessàries per entomar obres d'envergadura.Informant pertinentment de les possibles derrames que es derivin de les obres i assegurant-se que el càlcul de les mateixes és correcte.Realitzar altres tasques del departament de comunitats de propietaris:Coordinant-se amb gerència i els altres oficials que treballen al departament i substituint aquests quan escaigui.Treballant amb l'equip d'administració, tot donant-hi suport i supervisant el correcte càlcul de coeficients i derrames i revisant la comptabilitat de les diferents comunitats cada sis mesos per detectar possibles errors.Gestionant l'assegurança de la comunitat i tramitant i seguint sinistres.Mantenint-se actualitzat de la normativa d'aplicació a les comunitats de propietaris.Estant al corrent de possibles subvencions i ajuts per a la rehabilitació o manteniment d'immobles i omplint la documentació pertinent.Controlant l'estat d'impagats i morosos i traspassant la situació al departament jurídic quan aquesta es complica.Coordinant l'arxiu de tota la documentació, ja sigui en format físic o informàtic, que duu a terme l'equip d'administració.Experiència: 2 anys. De forma ideal s'ha de comptar amb experiència prèvia treballant com a Oficial de comunitat de propietaris, però es valoraran altres perfils de persones que hagin treballat en banca, assegurances o en gestories.
Títol: TÍTOL DE GRAU - administració i direcció d'empreses-ciències empresarials
Competències / coneixements: COMPETÈNCIES BÀSIQUES I TÈCNIQUES - Dominar la Ll

#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobleads

Requisitos

Data Analytics Trainee - Transitaria

Descripción Noatum es una **multinacional líder en servicios marítimos, logísticos y portuarios **reconocida por sus más de 50 años de actividad, su excelen...


Noatum Holdings - Barcelona

Publicado 12 days ago

It Salesforce Solution Architect Emea

At Cepheid, we are passionate about improving health care through fast, accurate diagnostic testing. Our mission drives us, every moment of every day, as we ...


Cepheid - Barcelona

Publicado a month ago

Cepheid | It Salesforce Solution Architect Emea | Barcelona

At Cepheid, we are passionate about improving health care through fast, accurate diagnostic testing. Our mission drives us, every moment of every day, as we ...


Cepheid - Barcelona

Publicado 12 days ago

Cepheid | It Salesforce Solution Architect Emea | Barcelona

At Cepheid, we are passionate about improving health care through fast, accurate diagnostic testing. Our mission drives us, every moment of every day, as we ...


Cepheid - Barcelona

Publicado 12 days ago

Built at: 2024-12-22T14:54:08.642Z