Oficial/ A De Comunitats De Propietaris

Detalles de la oferta

L'Oficial de comunitat de propietaris és la persona que integrada en el departament d'administració de comunitats de propietaris, en dependència del gerent del Grup Pareto i treballant amb els altres quatre oficials i un equip d'administració/comptabilitat, gestiona les incidències del dia a dia de les comunitats, duu a terme les juntes ordinàries i extraordinàries de propietaris, coordina reformes i reparacions d'immobles i realitza altres tasques com gestió d'assegurances i cerca de subvencions i ajuts.
- Gestionar incidències relacionades amb el funcionament quotidià d'una comunitat de propietaris: - Rebent i atenent trucades i/o correus electrònics de membres de la junta de la comunitat o bé de persones propietàries on hi comuniquen incidències a resoldre.
- Resolent les incidències, prenent les mesures pertinents ja sigui amb els proveïdors de serveis habituals o cercant nous industrials si escau, amb el personal encarregat de la neteja, de la consergeria, o amb qui pertoqui.
- Informant a propietaris i persones que viuen a l'immoble de possibles afectacions relacionades amb la resolució d'incidències (p.e.
talls d'aigua o llum, no accés al garatge, etc.).
- Fent el seguiment, insistint amb els proveïdors si escau, assegurant-se del tancament de les incidències, i comunicant-ho, si és pertinent, a la persona que ha comunicat la incidència.
- Realitzar les juntes ordinàries i extraordinàries de les comunitats de propietaris: - Convocant, d'acord amb el president, la preceptiva junta ordinària de propietaris, i extraordinària quan escaigui, notificant convenientment les persones propietàries, adjuntant l'ordre del dia de la reunió i altra documentació necessària (comptes anuals, pressupost, etc.).
- Revisant la comptabilitat d'ingressos i despeses anual, així com el pressupost per l'any següent, incloent quotes dels propietaris, elaborats per l'equip d'administració.
- Duent a terme, seguint l'ordre del dia tramés prèviament, les reunions de junta, tot facilitant la presa d'acords i resolent tots els dubtes que s'hi puguin suscitar.
- Redactant i remetent les actes de les reunions.
- Assessorant professionalment la comunitat en tot allò que l'afecta.
- Coordinar reformes i reparacions dels immobles: - Estant al corrent de normatives d'obligat compliment respecte del manteniment dels immobles (seguretat, habitabilitat i accessibilitat).
- Buscant possibles proveïdors entre els que formen part de la borsa del Grup Pareto o cercant-ne de nous, d'acord amb les directrius generals de gerència.
- Negociant pressupostos amb els professionals que puguin dur a terme les reformes o reparacions.
- Assegurant-se que els nous proveïdors compten amb tots els permisos necessaris per a dur terme les obres.
- Coordinant-se amb l'arquitecte si cal demanar permís d'obres i després durant la seva execució.
- Supervisant in situ el bon funcionament i avenç de les obres que es duguin a terme a les comunitats, tractant amb els industrials i assegurant-se que compleixen en temps i forma amb allò acordat.
- Coordinant-se en tot moment amb el president i/o la junta de la comunitat de propietaris, comptant sempre amb les firmes necessàries per entomar obres d'envergadura.
- Informant pertinentment de les possibles derrames que es derivin de les obres i assegurant-se que el càlcul de les mateixes és correcte, per tal de procedir a girar els rebuts de provisions de fons, segons s'acordi amb president i/o junta.
- Realitzar altres tasques del departament de comunitats de propietaris del Grup Pareto: - Coordinant-se amb gerència i els altres oficials que treballen al departament i substituint aquests quan escaigui.
- Treballant amb l'equip d'administració, tot donant-hi suport i supervisant el correcte càlcul de coeficients i derrames i revisant la comptabilitat de les diferents comunitats cada sis mesos per detectar possibles errors i solucionar-los abans que es procedeixi al tancament anual.
- Gestionant l'assegurança de la comunitat i tramitant i seguint sinistres.
- Mantenint-se actualitzat de la normativa d'aplicació a les comunitats de propietaris.
- Estant al corrent de possibles subvencions i ajuts per a la rehabilitació o manteniment d'immobles i omplint la documentació pertinent.
- Controlant l'estat d'impagats i morosos i traspassant la situació al departament jurídic del Grup Pareto quan aquesta es complica.
- Coordinant l'arxiu de tota la documentació, ja sigui en format físic o informàtic, que duu a terme l'equip d'administració.
- Experiència 2 anys.
Formació: idealment titulació universitària en Econòmiques, Administració i Direcció d'empreses, Enginyeria o Dret.
Experiència: de forma ideal s'ha de comptar amb experiència prèvia treballant com a Oficial de comunitat de propietaris, però es valoraran altres perfils de persones que hagin treballat en banca, assegurances o en ge


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Programador/A Pl1, Hibrido

Programador/a PL1 Programador PL1 (Cobol) Experiencia mínima de 5 años. Funcionalidades y responsabilidades o Experiencia en desarrollo de PL1 con conocimi...


Cas Training - Barcelona

Publicado 21 days ago

DevSecOps Engineer with English, Barcelona

DevSecOps Engineer with English Are you excited to impact the Digital world of one of the luxury car brands? Our client Porsche is the leading company in th...


Babel Profiles - Barcelona

Publicado 21 days ago

Consultor Híbrido Power Platform, Barcelona

Consultor Híbrido Power Platform Perfil buscado (Hombre/Mujer) Desarrollo y soporte de soluciones basadas en Power Platform. Colaborar en la definición d...


Michael Page - Barcelona

Publicado 21 days ago

Persona instaladora telecomunicaciones, presencial

Persona instaladora telecomunicaciones La empresa ADTEL necesita cubrir un puesto de trabajo de técnico/a instalador/a de forma estable a jornada completa en...


Grup Adtel - Barcelona

Publicado 21 days ago

Built at: 2025-01-04T02:34:13.912Z