Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Wordpress Designer & Developer

Are you a talented designer that knows all the ins and outs of WordPress? Do you have experience developing and designing WordPress sites? Is classical music...


Desde Molina Visuals - Barcelona

Publicado 25 days ago

Ingeniero de Seguridad, 100% En remoto

Ingeniero de Seguridad en 100% En remoto. Estamos buscando un Ingeniero de Seguridad altamente cualificado para unirse a nuestro equipo en una posición 100 d...


Desde Krell Consulting & Training - Barcelona

Publicado 25 days ago

QA Engineer (Lion Team), Barcelona

QA Engineer (Lion Team) en Barcelona. Job Description Hi there! We are Semrush a global IT company developing our own product a platform for digital markete...


Desde Semrush - Barcelona

Publicado 25 days ago

Senior Software Engineer

Why you should join dLocal?dLocal enables the biggest companies in the world to collect payments in 40 countries in emerging markets. Global brands rely on u...


Desde Dlocal Corp - Barcelona

Publicado a month ago

Oficial/A De Comunitats De Propietaris

Oficial/A De Comunitats De Propietaris
Empresa:

Administradora De Finques


Detalles de la oferta

* Gestionar incidències relacionades amb el funcionament quotidià d'una comunitat de propietaris: • Rebent i atenent trucades i/o correus electrònics de membres de la junta de la comunitat o bé de persones propietàries on hi comuniquen incidències a resoldre.
• Resolent les incidències, prenent les mesures pertinents ja sigui amb els proveïdors de serveis habituals o cercant nous industrials si escau, amb el personal encarregat de la neteja, de la consergeria, o amb qui pertoqui.
• Informant a propietaris i persones que viuen a l'immoble de possibles afectacions relacionades amb la resolució d'incidències (p.e.
talls d'aigua o llum, no accés al garatge, etc.).
• Fent el seguiment, insistint amb els proveïdors si escau, assegurant-se del tancament de les incidències, i comunicant-ho, si és pertinent, a la persona que ha comunicat la incidència.
* Realitzar les juntes ordinàries i extraordinàries de les comunitats de propietaris: • Convocant, d'acord amb el president, la preceptiva junta ordinària de propietaris, i extraordinària quan escaigui, notificant convenientment les persones propietàries, adjuntant l'ordre del dia de la reunió i altra documentació necessària (comptes anuals, pressupost, etc.).
• Revisant la comptabilitat d'ingressos i despeses anual, així com el pressupost per l'any següent, incloent quotes dels propietaris, elaborats per l'equip d'administració.
• Duent a terme, seguint l'ordre del dia tramés prèviament, les reunions de junta, tot facilitant la presa d'acords i resolent tots els dubtes que s'hi puguin suscitar.
• Redactant i remetent les actes de les reunions.
• Assessorant professionalment la comunitat en tot allò que l'afecta.
* Coordinar reformes i reparacions dels immobles: • Estant al corrent de normatives d'obligat compliment respecte del manteniment dels immobles (seguretat, habitabilitat i accessibilitat).
• Buscant possibles proveïdors entre els que formen part de la borsa de l'organització cercant-ne de nous, d'acord amb les directrius generals de gerència.
• Negociant pressupostos amb els professionals que puguin dur a terme les reformes o reparacions.
• Assegurant-se que els nous proveïdors compten amb tots els permisos necessaris per a dur terme les obres.
• Coordinant-se amb l'arquitecte si cal demanar permís d'obres i després durant la seva execució.
• Supervisant in situ el bon funcionament i avenç de les obres que es duguin a terme a les comunitats, tractant amb els industrials i assegurant-se que compleixen en temps i forma amb allò acordat.
• Coordinant-se en tot moment amb el president i/o la junta de la comunitat de propietaris, comptant sempre amb les firmes necessàries per entomar obres d'envergadura.
• Informant pertinentment de les possibles derrames que es derivin de les obres i assegurant-se que el càlcul de les mateixes és correcte, per tal de procedir a girar els rebuts de provisions de fons, segons s'acordi amb president i/o junta.
* Realitzar altres tasques del departament de comunitats de propietaris: • Coordinant-se amb gerència i els altres oficials que treballen al departament i substituint aquests quan escaigui.
• Treballant amb l'equip d'administració, tot donant-hi suport i supervisant el correcte càlcul de coeficients i derrames i revisant la comptabilitat de les diferents comunitats cada sis mesos per detectar possibles errors i solucionar-los abans que es procedeixi al tancament anual.
• Gestionant l'assegurança de la comunitat i tramitant i seguint sinistres.
• Mantenint-se actualitzat de la normativa d'aplicació a les comunitats de propietaris.
• Estant al corrent de possibles subvencions i ajuts per a la rehabilitació o manteniment d'immobles i omplint la documentació pertinent.
• Controlant l'estat d'impagats i morosos i traspassant la situació al departament jurídic quan aquesta es complica.
• Coordinant l'arxiu de tota la documentació, ja sigui en format físic o informàtic, que duu a terme l'equip d'administració.


Fuente: Talent_Ppc

Requisitos

Oficial/A De Comunitats De Propietaris
Empresa:

Administradora De Finques


Built at: 2024-10-05T07:05:42.922Z