Oficial 2ª Administrativo/Va - (Lj-135)

Detalles de la oferta

Desde PIMEC, en colaboración con el SOC, ponemos en marcha una nueva edición del programa 30 Plus, a través del cual iniciamos este proceso de selección. A través de este programa accederás a una contratación laboral de 6 meses o indefinido y obtendrás formación subvencionada (sin coste para ti) relacionada con el puesto de trabajo. Además, también tendrás acceso a acompañamiento para lo que necesites durante los primeros 6 o 9 meses.
Descripción Des de PIMEC, i en col·laboració amb el SOC, posem en marxa el programa 30 PLUS, a través del qual iniciem un procés de selecció per tal d'incorporar a una empresa ubicada a Barcelona un/a OFICIAL 2ª ADMINISTRATIU/VA. L'empresa es dedica al sector d'assessoria Jurídica, fiscal i Laboral. A través d'aquest programa accediràs a una contractació laboral d'entre 6 mesos i indefinida i obtindràs formació relacionada amb el lloc de feina.
Funcions Tasques d'atenció al client: recepció de trucades i correus electrònics.Coordinació d'e-mails i agendes.Comptabilització de factures emeses i rebudes i conciliació bancària.Planificar i coordinar procediments i sistemes administratius, així com idear modes d'optimitzar els processos, arxiu, etc.Gestió completa de l'administració de l'empresa, en general.Emplenament de tota mena d'impresos i formularis, liquidacions i, en general, les purament mecàniques inherents al treball.Realitzaran gestions de presentació, seguiment i retirada de documents i assumptes davant de tota classe d'administracions públiques, particulars i professionals.Operacions elementals de còpies, recepció i enviament de documentació. Requisits Es requereix experiència prèvia en posició similar d'almenys 12 mesos.Formació de CFGS o equivalent en administració o similars.Coneixements avançats d'Excel, programa de gestió A3 i gestió d'emails.Coneixements informàtics: Avançats.Competències comunicatives, iniciativa i presa de decisió, interès per aprendre, tolerància a la frustració.Capacitat d'organització i de polivalència.Domini del CATALÀ nivell intermedi.Domini del CASTELLÀ nivell avançat.Domini de l'ANGLÈS nivell intermedi.Tenir disponibilitat per fer una formació durant la contractació, fora de l'horari laboral. Ofereix Salari brut anual de 18.000. (12 pagues) Contractació indefinida. Horari de dilluns a dijous de 9:00 a 14:00 i 15:00 a 18:30h. Divendres de 09:00 a 15:00h.
"Aquest projecte està subvencionat pel Servei Públic d'Ocupació de Catalunya i pel Servicio Público de Empleo Estatal -Ministerio de Trabajo i Economia Social en el marc del Programa SOC-30 Plus regulat per Ordre TSF/132/2018, de 30 de juliol, modificada per l'Ordre EMT/128/2021, de 14 de juny."
El anuncio original lo puedes encontrar en Kit Empleo: https://www.kitempleo.es/empleo/129249671/oficial-2%c2%aa-administrativo-lj-135-barcelona/?utm_source=html

#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobleads

Requisitos

Admin. Hr Intern

Descripción **Noatum** es una multinacional líder en servicios marítimos, logísticos y portuarios reconocida por sus más de 50 años de actividad, su excelen...


Noatum Holdings - Barcelona

Publicado 12 days ago

Administrativo-Administrativa Para Laboratorio

**Descripción**: Desde **GRUPO CTC** estamos en la búsqueda de un/una **ADMINISTRATIVA, ADMINISTRATIVO** con conocimientos informaticos y ganas de desempeñar...


Grupo Ctc - Barcelona

Publicado 12 days ago

Auxiliar Administrativo/A 40H/S

**Descripción**: Un poco sobre nosotros CONFORAMA es una compañía multinacional, líder en el equipamiento del hogar. Somos más de 2500 personas repartidas e...


Conforama España - Barcelona

Publicado 12 days ago

Camarero De Pisos Hotel 4

SB HOTELS con un equipo de profesionales que son la garantía de nuestra excelencia, queremos acompañar el crecimiento de nuestra empresa con alguien como tú!...


Sb Hotels - Barcelona

Publicado 12 days ago

Built at: 2024-12-23T11:54:50.985Z