Desde PIMEC, en colaboración con el SOC, ponemos en marcha una nueva edición del programa 30 Plus, a través del cual iniciamos este proceso de selección. A través de este programa accederás a una contratación laboral de 6 meses o indefinido y obtendrás formación subvencionada (sin coste para ti) relacionada con el puesto de trabajo. Además, también tendrás acceso a acompañamiento para lo que necesites durante los primeros 6 o 9 meses. Descripció Des de PIMEC, i en col·laboració amb el SOC, posem en marxa el programa 30 PLUS, a través del qual iniciem un procés de selecció per tal d'incorporar a una empresa ubicada a Barcelona un/a OFICIAL 2ª ADMINISTRATIU/VA. L'empresa es dedica al sector d'assessoria Jurídica, fiscal i Laboral. A través d'aquest programa accediràs a una contractació laboral d'entre 6 mesos i indefinida i obtindràs formació relacionada amb el lloc de feina. Funcions Tasques d'atenció al client: recepció de trucades i correus electrònics. Coordinació e-mails i agendes. Comptabilització de factures emeses i rebudes i conciliació bancària. Planificar i coordinar procediments i sistemes administratius, així com idear modes d'optimitzar els processos, arxiu, etc. Gestió completa de l'administració de l'empresa, en general. Emplenament de tota mena d'impresos i formularis, liquidacions i, en general, les purament mecàniques inherents al treball, podent fer gestions que no requereixen coneixements tècnics específics, a prop dels centres de les administracions públiques en consonància de les comeses del seu lloc de treball. Realitzaran també gestions de presentació, seguiment i retirada de documents i assumptes davant de tota classe d'administracions públiques, particulars i professionals. Operacions elementals de còpies, recepció i enviament de documentació. Requisits Es requereix experiència prèvia en posició similar d'almenys 12 mesos. Formació de CFGS o equivalent en administració o similars. Coneixements avançats d'Excel, programa de gestió A3 i gestió d'emails. Coneixements informàtics: Avançats. Competències comunicatives, iniciativa i presa de decisió, interès per aprendre, tolerància a la frustració. Capacitat d'organització i de polivalència. Domini del CATALÀ nivell intermedi. Domini del CASTELLÀ nivell avançat. Domini de l'ANGLÈS nivell intermedi. Tenir disponibilitat per fer una formació durant la contractació, fora de l'horari laboral. S'ofereix Salari brut anual de 18.000. (12 pagues) Contractació indefinida. Horari de dilluns a dijous de 9:00 a 14:00 i 15:00 a 18:30h. Divendres de 09:00 a 15:00h. "Aquest projecte està subvencionat pel Servei Públic d'Ocupació de Catalunya i pel Servicio Público de Empleo Estatal -Ministerio de Trabajo y Economía Social en el marc del Programa SOC-30 Plus regulat per Ordre TSF/132/2018, de 30 de juliol, modificada per l'Ordre EMT/128/2021, de 14 de juny."