Oficial 2ª Administrativo/Va

Detalles de la oferta

Desde PIMEC, en colaboración con el SOC, ponemos en marcha una nueva edición del programa 30 Plus, a través del cual iniciamos este proceso de selección. A través de este programa accederás a una contratación laboral de 6 meses o indefinido y obtendrás formación subvencionada (sin coste para ti) relacionada con el puesto de trabajo. Además, también tendrás acceso a acompañamiento para lo que necesites durante los primeros 6 o 9 meses.DescripciónDes de PIMEC, i en col·laboració amb el SOC, posem en marxa el programa 30 PLUS, a través del qual iniciem un procés de selecció per tal d'incorporar a una empresa ubicada a Barcelona un/a OFICIAL 2ª ADMINISTRATIU/VA. L'empresa es dedica al sector d'assessoria Jurídica, fiscal i Laboral.A través d'aquest programa accediràs a una contractació laboral d'entre 6 mesos i indefinida i obtindràs formació relacionada amb el lloc de feina.FuncionsTasques d'atenció al client: recepció de trucades i correus electrònics. Coordinació e-mails i agendes.Comptabilització de factures emeses i rebudes i conciliació bancària.Planificar i coordinar procediments i sistemes administratius, així com idear modes d'optimitzar els processos, arxiu, etc.Gestió completa de l'administració de l'empresa, en general.Emplenament de tota mena d'impresos i formularis, liquidacions i, en general, les purament mecàniques inherents al treball, podent fer gestions que no requereixen coneixements tècnics específics, a prop dels centres de les administracions públiques en consonància de les comeses del seu lloc de treball.Realitzaran també gestions de presentació, seguiment i retirada de documents i assumptes davant de tota classe d'administracions públiques, particulars i professionals.Operacions elementals de còpies, recepció i enviament de documentació.RequisitsEs requereix experiència prèvia en posició similar d'almenys 12 mesos.Formació de CFGS o equivalent en administració o similars.Coneixements avançats d'Excel, programa de gestió A3 i gestió d'emails.Coneixements informàtics: Avançats.Competències comunicatives, iniciativa i presa de decisió, interès per aprendre, tolerància a la frustració. Capacitat d'organització i de polivalència.Domini del CATALÀ nivell intermedi. Domini del CASTELLÀ nivell avançat. Domini de l'ANGLÈS nivell intermedi.Tenir disponibilitat per fer una formació durant la contractació, fora de l'horari laboral.S'ofereixSalari brut anual de 18.000. (12 pagues)Contractació indefinida.Horari de dilluns a dijous de 9:00 a 14:00 i 15:00 a 18:30h. Divendres de 09:00 a 15:00h.
#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Administrativo/A De Facturación

Desde IMAN Temporing, empresa especializada en RRHH, queremos acompañarte en tu trayectoria laboral. #Conectamoseltalentoconlasoportunidades ¿Eres un/a crack...


Iman - Barcelona

Publicado a month ago

Auxiliar Administrativo/A - Contable

¿Tienes formación finalizada de CFGS en Administración, Contabilidad o similar? ¿Te gustaría una posición estable en una gran empresa del sector vinícola? Si...


Adecco - Barcelona

Publicado 22 days ago

Responsable Administración

Descripción Empresa líder en el sector de la piscina y en crecimiento, está buscando un/a Responsable de Administración con sólida experiencia para unirse al...


Pimec Jobs - Barcelona

Publicado 6 days ago

Administrativo/A De Facturación Con Inglés

¿Tienes experiencia en Facturación? ¿Posees un nivel alto de Inglés?¿Te gustaría poder entrar en uno de los bufetes más importantes a nivel nacional para dar...


Adecco - Barcelona

Publicado 6 days ago

Built at: 2024-11-22T01:29:15.996Z