Oficial 2ª Administrativo/Va

Detalles de la oferta

Desde PIMEC, en colaboración con el SOC, ponemos en marcha una nueva edición del programa 30 Plus, a través del cual iniciamos este proceso de selección. A través de este programa accederás a una contratación laboral de 6 meses o indefinido y obtendrás formación subvencionada (sin coste para ti) relacionada con el puesto de trabajo. Además, también tendrás acceso a acompañamiento para lo que necesites durante los primeros 6 o 9 meses.
Descripción Des de PIMEC, i en col·laboració amb el SOC, posem en marxa el programa 30 PLUS, a través del qual iniciem un procés de selecció per tal d'incorporar a una empresa ubicada a Barcelona un/a OFICIAL 2ª ADMINISTRATIU/VA. L'empresa es dedica al sector d'assessoria Jurídica, fiscal i Laboral.
A través d'aquest programa accediràs a una contractació laboral d'entre 6 mesos i indefinida i obtindràs formació relacionada amb el lloc de feina.
Funcions Tasques d'atenció al client: recepció de trucades i correus electrònics. Coordinació e-mails i agendes.Comptabilització de factures emeses i rebudes i conciliació bancària.Planificar i coordinar procediments i sistemes administratius, així com idear modes d'optimitzar els processos, arxiu, etc.Gestió completa de l'administració de l'empresa, en general.Emplenament de tota mena d'impresos i formularis, liquidacions i, en general, les purament mecàniques inherents al treball, podent fer gestions que no requereixen coneixements tècnics específics, a prop dels centres de les administracions públiques en consonància de les comeses del seu lloc de treball.Realitzaran també gestions de presentació, seguiment i retirada de documents i assumptes davant de tota classe d'administracions públiques, particulars i professionals.Operacions elementals de còpies, recepció i enviament de documentació.Requisits Es requereix experiència prèvia en posició similar d'almenys 12 mesos.Formació de CFGS o equivalent en administració o similars.Coneixements avançats d'Excel, programa de gestió A3 i gestió d'emails.Coneixements informàtics: Avançats.Competències comunicatives, iniciativa i presa de decisió, interès per aprendre, tolerància a la frustració. Capacitat d'organització i de polivalència.Domini del CATALÀ nivell intermedi. Domini del CASTELLÀ nivell avançat. Domini de l'ANGLÈS nivell intermedi.Tenir disponibilitat per fer una formació durant la contractació, fora de l'horari laboral.S'ofereix Salari brut anual de 18.000. (12 pagues)Contractació indefinida.Horari de dilluns a dijous de 9:00 a 14:00 i 15:00 a 18:30h. Divendres de 09:00 a 15:00h.
#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobleads

Requisitos

Administrativo/A Bancario - St Joan Despí

En ILUNION Job Solutions estamos buscando para importante empresa a nivel nacional el siguiente perfil; Funciones Corregir / calcular el importe a regulari...


Ilunion - Barcelona

Publicado 12 days ago

Administratiu/Administrativa De Formació

A Femarec estem cercant un/una Administratiu/Administrativa de Formació pel nostre Departament d'Empresa i Formació. FUNCIONS Elaboració documental Introducc...


Femarec, Sccl - Barcelona

Publicado 12 days ago

Document Specialist I - Eu Spanish / English - Spain

While providing integrity to the casino and gambling industry for over 30 years, GLI has established an incomparable team of professionals.We are looking for...


Hireroo - Barcelona

Publicado 12 days ago

Adminsitrativo/A Enoturismo

Necesitamos cubrir una vacante para un puesto de guía enoturismo en una importante bodega elaboradora de cavas premium para estar en el departamento de admin...


Grupompleo - Barcelona

Publicado 12 days ago

Built at: 2024-11-15T10:41:59.208Z