Oferta Laboral: Assistent A La Direcció I Suport Administratiu Júnior

Detalles de la oferta

Busquem una persona per incorporar-se a Iniciativa Barcelona Open Data com a Assistent a la Direcció i Suport Administratiu Júnior. Som una entitat que promou l'ús de dades obertes i tecnologies data per afrontar reptes socials. Comptem amb equips específics com DataWomen i l'aplicació de les dades obertes per a la intervenció social, DataXSocial . Node de l'Open Data Institute a Barcelona (ODI-Barcelona). Aquesta posició és ideal per a una persona proactiva, amb facilitat per utilitzar tecnologies digitals i motivada per treballar en un entorn innovador, tecnològic i amb impacte social. Formaràs part de l'oficina tècnica administrativa comuna de dues entitats: Iniciativa Barcelona Open Data i Dones en Xarxa, una entitat feminista dedicada a la promoció i defensa dels drets de les dones en l'àmbit digital. Funcions principals Assistent a la direcció: Gestió d'agenda i i suport suport en relacions institucionals, relació amb clients i col·laboradors. Suport en tasques de vendes (seguiment i preparació propostes) Organització d'activitats i esdeveniments adreçats a la nostra comunitat. Tasques de l'Oficina Tècnica (compartides): Presentació i justificació de subvencions. Inclós redacció de projectes. Gestió administrativa: seguiment de factures, pagaments, cobraments i coordinació amb la gestoria. Suport en la gestió de projectes, incloent licitacions. Requisits acadèmics i professionals Alumnes d'últims curs o graduats recents en o grau o màster en Administració i Direcció d'Empreses, Gestió d'Entitats, Gestió i Administració Pública, Ciències Polítiques, Sociologia o àmbits relacionats. Qualsevol estudi amb coneixement en gestió administrativa. FP Cicle Superior en Administració i Finances o similar. Coneixements bàsics en gestió administrativa (factures, nòmines, etc.) Domini d'eines digitals en el núvol (Google Workspace, correu electrònic, slack, etc.). Domini del català. Habilitats requerides Capacitat organitzativa i gestió de múltiples tasques. Proactivitat i ganes d'aprendre en un entorn digital. Capacitat per treballar de manera autònoma i en equip. Bones habilitats comunicatives i capacitat de relació amb clients i col·laboradors. Flexibilitat i adaptabilitat a noves eines digitals i tecnologies. Condicions laborals Incorporació immediata: Jornada: 40 hores/setmana (horari flexible). Modalitat: teletreball majoritari, un 20% aproximadament presencial a Barcelona. Contracte: 12 mesos (prorrogable). Remuneració: segons conveni d'administratiu/va (jornada completa: 16.500 € bruts anuals) Com pots presentar la teva candidatura? Emplena el formulari següent: https://bit.ly/OfAdDir25


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Adzuna_Ppc

Requisitos

[Xhc-083] Digital Talent Acquisition - Barcelona

Merlin Digital Partner is a tailor-made digital recruitment company for startups, scale-ups, and corporates. We were born in Tech Barcelona where we establis...


Ares Consultores - Barcelona

Publicado 12 days ago

Técnico/A Laboral Senior

Profesionales con experiencia Barcelona Posted: Oct 30, 2024 ¿Qué esperamos que desarrolles cuando estés aquí? Realización del ciclo completo de la nómina. A...


Baker Tilly - Barcelona

Publicado 12 days ago

Coordinador Boost Your Talent De Titulaciones | [Sb328]

¿Te gustaría desarrollar tu carrera profesional en el entorno universitario? ¿Quieres formar parte de un proyecto en constante crecimiento? En Universitat In...


Ares Consultores - Barcelona

Publicado 12 days ago

Er623 | Sr. Program And Team Manager, Translation Services

Minimum Qualifications:5+ years of relevant work experience in localization industry as quality program manager2+ years leading team managersProven experienc...


Ares Consultores - Barcelona

Publicado 12 days ago

Built at: 2025-01-21T05:00:58.704Z