(Oe518) | Tènic/A Administratiu/Va Comercial

Detalles de la oferta

.Empresa del sector de la distribució de productes per a laboratoris i solucions pel control de processos, situada a Badalona, ha obert un procés per incorporar al seu equip un/a Tècnic/a Administratiu/va comercial.
FUNCIONS I TASQUES PRINCIPALS: Atendre la clientela i gestionar les comandes: atenent a la clientela i recollint la seva petició, que pot ser en forma de sol·licitud d'informació, formulació d'un dubte, per a realitzar una comanda; entrant la comanda del client amb acusament de rebuda amb el termini de lliurament i comprovant amb magatzem que hi ha estoc; revisant comandes per oferir nous terminis de lliurament a la clientela; creant alertes per avisar del material que està sortint més del compte i evitar trencar l'estoc; elaborant els albarans i, en els casos que pertoquin, facturant directament; comprovant les fulles de recepció del proveïdor/a per a confirmar que ha rebut la comanda i gestionant les incidències quan no arriba la comanda; solucionant les incidències amb la clientela i oferint alternatives.
Gestionar la informació de la gestió administrativa de vendes: recopilant, verificació i registrant la informació administrativa que es genera de l'activitat comercial (impresos, documents, etc.)
i arxivant la documentació, digitalment i físicament; contribuint a mantenir la BBDD actualitzada i identificant qualsevol canvi en les dades de la clientela (dades de contacte, de condicions de pagament, canvis de preu, etc.).
Rectificant o actualitzant la informació actual a la fitxa del client, en el moment que es coneix el canvi o la nova informació i fusionant els registres en el CRM; realitzant l'alta de clients nous; realitzant l'alta dels productes.
Oferint suport a l'equip de l'àrea d'administració: assumint les funcions i tasques que li pertoquin a un/a altre company/a quan s'han finalitzat les pròpies, en moments de pics de feina o quan el/la company/a és fora; comunicant al/a la sevaresponsable qualsevol incidència que no correspongui al seu àmbit de decisió o en aquells casos que tingui dubtes raonables sobre l'abast de la seva responsabilitat; facturant; fent elseguiment dels propis objectius assolits i contribuint a que la resta de companys/es assoleixin els seus; identificant i comunicant possibles incidències o errors que tinguin un impacte en l'àrea d'administració comercial i comunicant-t'ho a la seva responsable; proposant millores en els sistemes d'informació existents, en els procediments de treball, etc.
; oferint suport a la responsable d'operacions; contribuint a que el departament tingui l'espai, els recursos i les eines en òptimes condicions i necessàries per fer la seva feina; ajudant a identificar itraslladant allò que falta a la responsable i oferint suport alhora de fer les comandes de materials de papereria, aigua, etc


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobtome_Ppc

Requisitos

(He-311) | Regional Indirect Procurement Senior Manager, Europe

CHEP helps move more goods to more people, in more places than any other organization on earth via our 300 million pallets, crates and containers. We employ ...


Ares Consultores - Barcelona

Publicado 5 days ago

Dqv302 - Gestor Comercial

Precisamos incorporar gestor comercial para la zona de Sabadell y Terrassa a jornada completa. Un profesional que tenga muy buenas habilidades comunicativas....


Kauttiva Servicios Profesionales - Barcelona

Publicado 5 days ago

Investment Associate

As a key member of the International Investment Team of NextPower V, the Investment Associate will take a lead role in all areas of the MA lifecycle, includi...


NextEnergy Capital - Barcelona

Publicado 5 days ago

Business Development Representative España

¿Te apasiona la inteligencia artificial y te encanta conectar con nuevas personas? ¡Únete a nosotros en Dost, pues buscamos a una persona que conozca del sec...


Dost - Barcelona

Publicado 5 days ago

Built at: 2025-01-08T03:54:09.142Z