.Empresa del sector de la distribució de productes per a laboratoris i solucions pel control de processos, situada a Badalona, ha obert un procés per incorporar al seu equip un/a Tècnic/a Administratiu/va comercial.FUNCIONS I TASQUES PRINCIPALS:Atendre la clientela i gestionar les comandes: atenent a la clientela i recollint la seva petició, que pot ser en forma de sol·licitud d'informació, formulació d'un dubte, per a realitzar una comanda; entrant la comanda del client amb acusament de rebuda amb el termini de lliurament i comprovant amb magatzem que hi ha estoc; revisant comandes per oferir nous terminis de lliurament a la clientela; creant alertes per avisar del material que està sortint més del compte i evitar trencar l'estoc; elaborant els albarans i, en els casos que pertoquin, facturant directament; comprovant les fulles de recepció del proveïdor/a per a confirmar que ha rebut la comanda i gestionant les incidències quan no arriba la comanda; solucionant les incidències amb la clientela i oferint alternatives.Gestionar la informació de la gestió administrativa de vendes: recopilant, verificació i registrant la informació administrativa que es genera de l'activitat comercial (impresos, documents, etc.)
i arxivant la documentació, digitalment i físicament; contribuint a mantenir la BBDD actualitzada i identificant qualsevol canvi en les dades de la clientela (dades de contacte, de condicions de pagament, canvis de preu, etc.).
Rectificant o actualitzant la informació actual a la fitxa del client, en el moment que es coneix el canvi o la nova informació i fusionant els registres en el CRM; realitzant l'alta de clients nous; realitzant l'alta dels productes.Oferint suport a l'equip de l'àrea d'administració: assumint les funcions i tasques que li pertoquin a un/a altre company/a quan s'han finalitzat les pròpies, en moments de pics de feina o quan el/la company/a és fora; comunicant al/a la sevaresponsable qualsevol incidència que no correspongui al seu àmbit de decisió o en aquells casos que tingui dubtes raonables sobre l'abast de la seva responsabilitat; facturant; fent elseguiment dels propis objectius assolits i contribuint a que la resta de companys/es assoleixin els seus; identificant i comunicant possibles incidències o errors que tinguin un impacte en l'àrea d'administració comercial i comunicant-t'ho a la seva responsable; proposant millores en els sistemes d'informació existents, en els procediments de treball, etc.
; oferint suport a la responsable d'operacions; contribuint a que el departament tingui l'espai, els recursos i les eines en òptimes condicions i necessàries per fer la seva feina; ajudant a identificar itraslladant allò que falta a la responsable i oferint suport alhora de fer les comandes de materials de papereria, aigua, etc