Empresa del sector de la distribució de productes per a laboratoris i solucions pel control de processos, situada a Badalona, ha obert un procés per incorporar al seu equip un/a Tècnic/a Administratiu/va comercial.
FUNCIONS I TASQUES PRINCIPALS:Atendre la clientela i gestionar les comandes: atenent a la clientela i recollint la seva petició, que pot ser en forma de sol·licitud d'informació, formulació d'un dubte, per a realitzar una comanda; entrant la comanda del client amb acusament de rebuda amb el termini de lliurament i comprovant amb magatzem que hi ha estoc; revisant comandes per oferir nous terminis de lliurament a la clientela; creant alertes per avisar del material que està sortint més del compte i evitar trencar l'estoc; elaborant els albarans i, en els casos que pertoquin, facturant directament; comprovant les fulles de recepció del proveïdor/a per a confirmar que ha rebut la comanda i gestionant les incidències quan no arriba la comanda; solucionant les incidències amb la clientela i oferint alternatives.Gestionar la informació de la gestió administrativa de vendes: recopilant, verificació i registrant la informació administrativa que es genera de l'activitat comercial (impresos, documents, etc.)
i arxivant la documentació, digitalment i físicament; contribuint a mantenir la BBDD actualitzada i identificant qualsevol canvi en les dades de la clientela (dades de contacte, de condicions de pagament, canvis de preu, etc.).
Rectificant o actualitzant la informació actual a la fitxa del client, en el moment que es coneix el canvi o la nova informació i fusionant els registres en el CRM; realitzant l'alta de clients nous; realitzant l'alta dels productes.Oferint suport a l'equip de l'àrea d'administració: assumint les funcions i tasques que li pertoquin a un/a altre company/a quan s'han finalitzat les pròpies, en moments de pics de feina o quan el/la company/a és fora; comunicant al/a la seva responsable qualsevol incidència que no correspongui al seu àmbit de decisió o en aquells casos que tingui dubtes raonables sobre l'abast de la seva responsabilitat; facturant; fent el seguiment dels propis objectius assolits i contribuint a que la resta de companys/es assoleixin els seus; identificant i comunicant possibles incidències o errors que tinguin un impacte en l'àrea d'administració comercial i comunicant-t'ho a la seva responsable; proposant millores en els sistemes d'informació existents, en els procediments de treball, etc.
; oferint suport a la responsable d'operacions; contribuint a que el departament tingui l'espai, els recursos i les eines en òptimes condicions i necessàries per fer la seva feina; ajudant a identificar i traslladant allò que falta a la responsable i oferint suport alhora de fer les comandes de materials de papereria, aigua, etc.Oferir suport a la resta d'àrees amb les que es coordina: oferint suport a l'equip de comercials en aquelles tasques que cregui convenients, relacionades amb les funcions operatives o funcionals del departament; oferint suport en la confecció d'ofertes; oferint suport al magatzem per solucionar incidències, gestió i comprovació de l'estoc, lliuraments, muntant elements per processos, etc.
; oferint suport a compres; oferint suport al departament de màrqueting, per exemple, fent un fulletó o creant fitxes tècniques; participant en les reunions del seu departament i amb altres departaments; revisant el seu perfil professional i proposant actualitzacions a RRHH.COMPETÈNCIES TÈCNIQUES:Coneixement i ús de tècniques d'atenció al client per als processos relacionals derivats de la venda telefònica o on-line.Coneixement del tractament documental relatiu als procediments i circuits administratius propis a l'activitat de vendes.Coneixement de les tècniques de gestió administrativa de la comercialització dels productes.Coneixements bàsics de les característiques dels productes (tipologia de cada producte, empaquetat, etc.
).Coneixements de tècniques de gestió del coneixement (fonts d'informació, etc.)
i de les principals eines i tècniques de registre de la informació de l'àrea d'administració de vendes.Coneixements bàsics de comptabilitat general i del Pla General Comptable.Coneixements de la gestió documental dels processos i procediments del sistema de qualitat, sigui formal o informal.Coneixements del funcionament de l'àrea comercial, fabricació, logística de magatzem i transport i comptabilitat.Coneixement dels principals criteris i principis i política comercial de l'empresa.
#J-18808-Ljbffr