Detalles de la oferta

Company Description Sky Valet is a leading FBO network providing premium services across Europe.
With state-of-the-art facilities and a commitment to exceptional customer service, we ensure the highest standards for private and business aviation.
Role Description This is a full-time on-site role as an OCC Agent located in Madrid at Sky Valet.
The OCC Agent will be responsible for coordinating and monitoring all flight activities, maintaining communication with pilots and ground staff, and ensuring operational efficiency and safety.
Qualifications and Requirements Excellent communication and organizational skills Ability to work well under pressure in a fast-paced environment Proficiency in computer systems and software for flight operations Knowledge of aviation regulations and procedures Experience in a similar role in the aviation industry is a plus EU working License English/Spanish Fluent (interview will be performed in both languages) Additional language (French desirable) Available to work in shifts (weekend and nights included) We are looking for a dynamic candidate, organized, used to work in a multicultural team, able to manage working under pressure.
This is a full time contract of 40h/week, including weekends, bank holidays, morning, afternoon and night shifts, rotating between the personnel.
Salary 21,000 euros per annum in 14 pays Descripción: Empresa europea líder en el sector de handling, precisa incorporar para un Agente para el Departamento de OPERACIONES .
La persona seleccionada desarrollará las siguientes tareas: -Gestión, seguimiento y control de programación operativa.
-Comunicación directa con clientes por diferentes vías.
-Comunicación y negociado con Organismos Oficiales del sector.
Buscamos una persona dinámica, organizada, acostumbrada a trabajar en equipo y desarrollar tareas bajo presión, para incorporación inmediata.
Requisitos: -Licencia de trabajo en la UE.
-Experiencia (demostrable) en gestión de operativa aérea o aeroportuaria.
-Inglés (fluido, la entrevista se realizará en ingles) -Idioma Adicional (deseable, principalmente francés) -Grado o formación similar (deseable) -Buen conocimiento de las herramientas básicas de ofimática y entorno web (requerido) y manejo de herramientas de gestión aérea/aeroportuaria (deseado).
-Disponibilidad de trabajo a turnos (fines de semana incluidos) Habilidades: -Actitud Proactiva.
-Amable, cordial y empático.
-Capaz de trabajar e interactuar en Equipo.
-Acostumbrado a trabajar bajo presión.
-Analítico y Resolutivo.


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Talent_Dynamic-Ppc

Requisitos

Senior Back End Engineer - Whr040 (Hs-965)

About Zava We're an online doctor service and currently one of the largest digital healthcare players in Europe offering fast, convenient and reliable access...


Ares Consultores - Madrid

Publicado 6 days ago

Hebrew Social Media Content Moderator (Onsite In Greece) W/ Relocation Package

Join Our Team as a Hebrew Content Moderator in Thessaloniki, Greece! Are you ready to play an essential role in ensuring a safe and engaging online experienc...


Cross Border Talents - Madrid

Publicado 6 days ago

Helpdesk O Servicedesk Con Inglés Alto-C1 | [Xnl-262]

Localidad:MadridFunciones:Desde Grupo Hasten buscamos un perfil Helpdesk o ServiceDesk con inglés alto B2-C1 para trabajar en la plantilla de uno de nuestros...


Ares Consultores - Madrid

Publicado 6 days ago

Especialista Sap Facturación - (Wbu657)

Dentro del área Soluciones, nos encontramos en la búsqueda de un/a especialista de SAP con experiencia en Procesos de Facturación (Recibida/Emitida) para for...


Ares Consultores - Madrid

Publicado 6 days ago

Built at: 2025-01-15T05:30:01.027Z