Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Digital Content Manager (Experto/A En Cultura)

LLYC es una firma global de Corporate Affairs y Marketing, que trabaja como partner de sus clientes en materia de creatividad, influencia e innovación, con e...


Desde Beso By Llyc - Barcelona

Publicado 24 days ago

Promotor Online Par Redes Sociales

Como Promotor en Redes Sociales Online, serás la voz dinámica que conecta a nuestra marca con la audiencia digital. Tu enfoque estará en la promoción activa ...


Desde Indigo Group - Barcelona

Publicado 24 days ago

Community Manager

Persona per dur les xarxes socials dels centres, la pàgina web, coordinació de la comunicació, redacció de continguts pel bloc. Dur les xarxes socials dels d...


Desde Formació Miró - Barcelona

Publicado 24 days ago

Tècnic/A En Comunicació

Imprescindibles: Persona aturada menor de 30 anys. Grau universitari en l'àmbit de la comunicació o similars.Estudis finalitzats en els últims 3 anys o 5 any...


Desde Oficina De Treball Del Soc - Barcelona

Publicado 24 days ago

O139 - Tècnic/A De Marketing

O139 - Tècnic/A De Marketing
Empresa:

Fundación Pere Tarrés


Detalles de la oferta

.Fundació Pere TarrésLa Fundació Pere Tarrés, amb més de 60 anys d'existència, és una organització no lucrativa d'acció social i educativa, dedicada a la promoció de l'educació en el temps lliure, el voluntariat, la millora de la intervenció social i l'enfortiment del teixit associatiu.Amb el temps la seva acció s'ha ampliat a altres àmbits de l'acció social com ara la formació, la recerca i la gestió.Descripció de l'ofertaLa Fundació Pere Tarrés cerca un / a Tècnic / a de marketing per a cobrir una vacant al departament.Haurà d'analitzar les necessitats de l'entitat, l'entorn, competència, mercat i tendències, per tal d'elaborar propostes de màrqueting,que vetllin per assolir els objectius consensuats.Entre altres funcions es responsabilitzarà de :Conèixer el producte (secció, activitats i projectes) i contribuir a la seva millora o adaptació.Reralitzar seguiment de les accions de màrqueting i informes finals de les campanyesDetectar i analitzar els perfils i les geografies dels clients potencials per oferir-los els serveis i productes de la FundacióDissenyar les campanyes de màrqueting de les seccions assignades de la FPT, implementar-les i fer-ne el seguimentElaborar els continguts de les peces de difusió (fulletons, cartells, posts a mitjans online...) i validar amb Direcció de Màrqueting i interlocutor de la Secció.Elaborar a partir de la informació aportada per la secció, el Pla de Mitjans de la campanya que s'ajusti a l'objectiu, al pressupost i a l'estratègia global de Comunicació i Màrqueting de la institució.Distribuir i supervisar les tasques que han traspassat a les àrees de màrqueting vetllant que es transmetin els objectius a treballar i que estiguin alineats amb objectius i mandatories del Briegfing.Gestionar i controlar el pressupost assignat,minimitzant i optimitzant les despeses de producció i difusió i aportar idees alternatives en aquest sentitRealitzar els plans de màrqueting globals per a les àrees que correspon de la FPT, amb processos de medició de ROI per accions específiques.Establir mecanismes de seguiment de pressupost Global de màrqueting.Contribuir a la coherència del pla de màrqueting global de la FPT i a les polítiques de Comunicació i Màrqueting.Què oferim?Lloc de feina : Oficines de la Fundació Pere Tarrés a BarcelonaIncorporació : SetembreTipus de contracte : indefinitJornada : Completa, 37,5h / setmanals #J-18808-Ljbffr


Fuente: Talent_Dynamic-Ppc

Requisitos

O139 - Tècnic/A De Marketing
Empresa:

Fundación Pere Tarrés


Built at: 2024-09-14T20:03:41.228Z