.Fundació Pere TarrésLa Fundació Pere Tarrés, amb més de 60 anys d'existència, és una organització no lucrativa d'acció social i educativa, dedicada a la promoció de l'educació en el temps lliure, el voluntariat, la millora de la intervenció social i l'enfortiment del teixit associatiu.Amb el temps la seva acció s'ha ampliat a altres àmbits de l'acció social com ara la formació, la recerca i la gestió.Descripció de l'ofertaLa Fundació Pere Tarrés cerca un / a Tècnic / a de marketing per a cobrir una vacant al departament.Haurà d'analitzar les necessitats de l'entitat, l'entorn, competència, mercat i tendències, per tal d'elaborar propostes de màrqueting,que vetllin per assolir els objectius consensuats.Entre altres funcions es responsabilitzarà de :Conèixer el producte (secció, activitats i projectes) i contribuir a la seva millora o adaptació.Reralitzar seguiment de les accions de màrqueting i informes finals de les campanyesDetectar i analitzar els perfils i les geografies dels clients potencials per oferir-los els serveis i productes de la FundacióDissenyar les campanyes de màrqueting de les seccions assignades de la FPT, implementar-les i fer-ne el seguimentElaborar els continguts de les peces de difusió (fulletons, cartells, posts a mitjans online...) i validar amb Direcció de Màrqueting i interlocutor de la Secció.Elaborar a partir de la informació aportada per la secció, el Pla de Mitjans de la campanya que s'ajusti a l'objectiu, al pressupost i a l'estratègia global de Comunicació i Màrqueting de la institució.Distribuir i supervisar les tasques que han traspassat a les àrees de màrqueting vetllant que es transmetin els objectius a treballar i que estiguin alineats amb objectius i mandatories del Briegfing.Gestionar i controlar el pressupost assignat,minimitzant i optimitzant les despeses de producció i difusió i aportar idees alternatives en aquest sentitRealitzar els plans de màrqueting globals per a les àrees que correspon de la FPT, amb processos de medició de ROI per accions específiques.Establir mecanismes de seguiment de pressupost Global de màrqueting.Contribuir a la coherència del pla de màrqueting global de la FPT i a les polítiques de Comunicació i Màrqueting.Què oferim?Lloc de feina : Oficines de la Fundació Pere Tarrés a BarcelonaIncorporació : SetembreTipus de contracte : indefinitJornada : Completa, 37,5h / setmanals #J-18808-Ljbffr