Desde PIMEC, en colaboración con el SOC, ponemos en marcha una nueva edición del programa 30 Plus, a través del cual iniciamos este proceso de selección.
A través de este programa accederás a una contratación laboral de 6 meses o indefinido y obtendrás formación subvencionada (sin coste para ti) relacionada con el puesto de trabajo. Además, también tendrás acceso a acompañamiento para lo que necesites durante los primeros 6 o 9 meses.
DescripciónDes de PIMEC, i en col·laboració amb el SOC, posem en marxa el programa 30 PLUS, a través del qual iniciem un procés de selecció per tal d'incorporar a una empresa ubicada a BARCELONA un / a AJUDANT EN GESTIÓ DE PROJECTES. L'empresa es dedica al sector de les energies renovables.
FuncionsDonar suport a la coordinació de projectes de renovables:
Gestionar projectes i fer manteniment dels procediments de renovables.Assistir en la tasca comercial fent seguiment dels contactes, els leads i clients.Gestió de projectes i manteniment de procediments en renovables:
Supervisar l'execució dels projectes relacionats amb energies renovables, des de la fase inicial fins a la seva finalització.Realitzar seguiment del cronograma dels projectes, assegurant que es compleixin els terminis previstos.Coordinar amb els diferents equips (tècnics, enginyers, administratius) per assegurar la correcta implementació dels procediments estandarditzats.Assistència en tasques comercials:
Donar suport en la creació de propostes comercials i tècniques per a clients i potencials clients.Fer seguiment regular dels contactes, leads i clients existents per fomentar relacions a llarg termini i detectar noves oportunitats de negoci.Col·laborar amb l'equip de vendes per identificar necessitats dels clients i proposar solucions adequades.Preparar informes periòdics sobre l'estat dels projectes comercials i possibles contractes futurs.Bona actitud per a la comunicació i col·laboració:
Mantenir una comunicació fluïda i eficaç amb tots els equips interns i externs involucrats en els projectes.Gestionar les expectatives dels clients, proporcionant informació clara sobre l'evolució dels projectes i resolent problemes amb rapidesa.Fomentar una col·laboració estreta amb altres departaments (finances, operacions, etc.) per assegurar l'eficiència en l'execució dels projectes.RequisitsConeixements informàtics: nivell intermigCatalà i castellà: nivell avançatAnglès: nivell intermigCarnet de conduir i vehicle propiNo imprescindible, però recomanable: curs o titulació en gestió de projectesS'ofereixHorari: de dilluns a divendres de 9h a 13h i de 14h a 18h (és flexible)
Teletreball: 3 / 4 dies a la setmana
Contracte: indefinit
Salari: segons experiència
Aquest projecte està subvencionat pel Servei Públic d'Ocupació de Catalunya i pel Servicio Público de Empleo Estatal -Ministerio de Trabajo i Economia Social en el marc del Programa SOC-30 Plus regulat per Ordre TSF / 132 / 2018, de 30 de juliol, modificada per l'Ordre EMT / 128 / 2021, de 14 de juny.
#J-18808-Ljbffr