.El CREAF precisa incorporar un tècnic administratiu o una tècnica administrativa per a formar part del Departament d'Administració del centre, per cobrir les necessitats de suport comptable i administratiu.S'ofereix contracte laboral a jornada completa (37,5 h. setmanals), amb incorporació immediata, i s'ofereix un salari de 23.574,85€ bruts anuals.L'oferta és d'acord amb l'anunci publicat al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya en data 20 de desembre de 2022 amb número: 8819, del Centre de Recerca Ecològica i Aplicacions Forestals (CREAF) i es fan públiques les bases de la convocatòria per aquesta posició de personal de Suport a la Recerca per a la seva provisió per concurs de mèrits.TASQUES A REALITZARSuport administratiu de compra pública i vendes.Gestió i digitalització del arxiu de documentació.Gestió de liquidació de despeses internes.Codificació i registre comptable general.Suport a la gestió administrativa de projectes i posada a disposició de la documentació al departament de projectes.Suport en l'acompliment de les obligacions administratives legals dels projectes que ho requereixin.REQUISITS NECESSARISFormació Professional de grau mitjà en Gestió Administrativa o superior en Administració i Finances.Experiència demostrable en la PSCP (Plataforma de Contractació Pública) i PCI (Punt Central d'Informació - Gencat).Nivell mitjà del paquet Microsoft Office (Excel i Word).Experiència mínima d'un any en centres públics de recerca (preferentment del sistema CERCA), centres tecnològics o universitats públiques.Coneixements de programes de gestió (a3ERP, principalment).Anglès a nivell escrit i parlat (intermedi).CONDICIONS VALORABLESPersona responsable amb iniciativa, organitzada, capacitat multi-tasca i amb capacitat de treballar en equip i coordinar-se amb diferents persones dins del centre en terminis ajustats.Es prioritzaran les candidatures d'aquelles persones que tinguin una discapacitat reconeguda i acreditada igual o superior al 33%, sempre que la discapacitat sigui compatible amb l'acompliment adequat del lloc.PROCÉS I CRITERIS DE SELECCIÓAdmissió de candidatures: els/les candidats/tes hauran d'inscriure's a la oferta de treball, amb un currículum, una carta de motivació (màxim 500 paraules) fins el 15 de desembre de 2024. No s'acceptaran sol·licituds referides a un altre portal, que no sigui la mateixa borsa de treball del CREAF, i amb les instruccions que figurin en aquesta.Preselecció: determinació del compliment dels requisits mínims de l'oferta. Es valoraran els requisits i mèrits amb una nota màxima de 100 punts