Monitor/a-educador/a reforç educatiu de primàriaSom una organització no lucrativa, sense filiació política o confessional, dirigida per persones voluntàries, que persegueix millorar la societat a través del desenvolupament integral de la joventut, generant oportunitats, reduint-ne la vulnerabilitat i enfortint el seu entorn. Dia a dia, acompanyem el creixement de milers de nens, nenes i joves que s'esforcen cada dia per superar barreres que limiten els seus somnis. El nostre objectiu és potenciar al màxim les capacitats dels menors i acompanyar el desenvolupament integral dels joves, incidint sobre els factors crítics (com l'educació, l'habitatge o el temps d'oci) que poden vulnerar el dret a créixer i prosperar. Per això, actuem sobre elements fonamentals del seu entorn com són el benestar de les seves famílies, l'accés a l'ocupació i la cobertura de les necessitats bàsiques (alimentació, salut, lleure i temps lliure). Si estàs interessat en formar part de la nostra plantilla apunta't a la següent oferta:
Programació, desenvolupament i avaluació de les activitats de suport escolar a infants:
Programació i memòria de l'activitatDesenvolupament i implementació de l'activitat: organització de grups, preparació de material individualitzat, custòdia de fitxes d'usuaris.Avaluació d'alumnes i de l'activitat.Elaboració de fitxes d'assistència i altres registres d'avaluació dels grups: seguiment d'assistència.Gestió dels recursos materials necessaris per a l'activitat.Coordinació amb els col·legis.Acompanyament a voluntaris i alumnes en pràctiques.Col·laboració en el control i seguiment ambiental, dins de les seves possibilitats (gestió de residus, minimització de consums...).
Lloc de treball: YMCA a Barcelona.
Data d'incorporació: Novembre de 2024.
Requisits mínims: Estudis secundaris, preferentment universitaris.Experiència en el disseny d'objectius d'aprenentatges bàsics així com la seva avaluació.Ús d'eines informàtiques: Word, PowerPoint, Internet.Capacitat de treball en equip i organització.Capacitat de resolució de conflictes i comunicació.Experiència prèvia en reforç educatiu amb nens i nenes de Primària o amb adolescents de Secundària.Coneixement en l'àmbit científic-tecnològic.Coneixement d'ofimàtica.Proactivitat, iniciativa i compromís amb l'organització.Compromís amb el medi ambient.Formació en igualtat de gènere.Ser víctima de violència de gènere o persona en exclusió social.Ser persona amb discapacitat reconeguda en grau superior al 33%.
#J-18808-Ljbffr