Location: Madrid, SpainThales people architect solutions that support 85 million mainline and suburban passenger journeys, worldwide, every day. Our Rail Signalling and Communication systems are used on metro lines across major cities, and 72,000 kms of route, 52,000 trains per day in 16 countries are controlled by our Traffic Management Systems. Together we deployed the first-ever nationwide ticketing system which processes over 50 million ticketing transactions in 100 cities daily.Thales in Spain is a leader in technological solutions applied to Defence, Aeronautics, Security, Transportation and Space and, furthermore, is a global centre for excellence in Space, Security of Critical Infrastructures and Transportation.With a turnover of €320 million and a staff of 1,200, it exports approximately 40% of its total production principally to the Middle East, North Africa and Latin America.¡El área de Servicios de Thales España está creciendo! Buscamos un/a Repairs Technician que se encargue de la gestión de las reparaciones y suministros de Thales España tanto a nivel nacional como internacional. Para ello es necesario tratar tanto con clientes internos y externos como con proveedores para dar el mejor servicio.¿Cuales serían tus funciones? Como parte del equipo de Reparaciones y Logística dentro de Support & Customer Services entre tus principales funciones estarían:Gestión reparacionesAlta de clientes y proveedoresGestión facturación a clientes y de proveedoresSeguimiento de incidenciasGestión suministros a clientesRealización de informes¿Qué perfil buscamos? Graduados/as en Logística.Se valora experiencia en puesto similar.Conocimientos en herramientas de ofimática.Autonomía e innovación.Thales es una empresa comprometida con la igualdad de oportunidades entre mujeres y hombres, y por esta razón, trabajamos en la sensibilización y difusión sobre la materia tanto a nivel interno como externo.#J-18808-Ljbffr