Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Digital Content Manager (Experto/A En Cultura)

LLYC es una firma global de Corporate Affairs y Marketing, que trabaja como partner de sus clientes en materia de creatividad, influencia e innovación, con e...


Desde Beso By Llyc - Barcelona

Publicado a month ago

Promotor Online Par Redes Sociales

Como Promotor en Redes Sociales Online, serás la voz dinámica que conecta a nuestra marca con la audiencia digital. Tu enfoque estará en la promoción activa ...


Desde Indigo Group - Barcelona

Publicado a month ago

Community Manager

Persona per dur les xarxes socials dels centres, la pàgina web, coordinació de la comunicació, redacció de continguts pel bloc. Dur les xarxes socials dels d...


Desde Formació Miró - Barcelona

Publicado a month ago

Tècnic/A En Comunicació

Imprescindibles: Persona aturada menor de 30 anys. Grau universitari en l'àmbit de la comunicació o similars.Estudis finalitzats en els últims 3 anys o 5 any...


Desde Oficina De Treball Del Soc - Barcelona

Publicado a month ago

Marketing Y Comunicación Captación Y Gestión De Reservas - Back Office En Contact Center (Mañan[...]

Marketing Y Comunicación Captación Y Gestión De Reservas - Back Office En Contact Center (Mañan[...]
Empresa:

Magmacultura


Detalles de la oferta

Barcelona A MagmaCultura estem compromesos amb la cultura. Som un referent en el desenvolupament i gestió de projectes culturals, educatius i turístics. La nostra passió és promoure el valor de la cultura i fer-la accessible a les persones. El nostre motor principal és la professionalitat, el talent i el compromís del nostre equip expert en gestió cultural.
Un dels principals valors de MagmaCultura consisteix en la creació d'un lloc de treball en el qual totes les persones se sentin respectades, representades i incloses en un entorn segur en el qual puguin desenvolupar i impulsar la seva carrera professional amb èxit.
Per això mateix, com a institució compromesa amb la cultura i la diversitat, vetllem per la promoció d'un ambient de treball en el qual destaqui la igualtat de gènere i el respecte per motius de raça, ètnia, orientació sexual o diversitat funcional.
Tenim un repte per a aquelles persones que:
Gaudeixin treballant amb energia, compromís i dedicació.
Siguin curioses i apassionades pel sector cultural, l'art i els museus.
Promoguin un bon ambient de treball.
Seleccionem un/a Administratiu/va Back Office per a escoles i grups, encarregat de la captació i gestió de reserves per a important Museu situat a Barcelona.
Quines seran les seves funcions principals?
Gestió de reserves educatives i de grups: Administrar les reserves tant a través de correu electrònic com per telèfon; coordinar horaris, disponibilitat d'espais i altres detalls logístics per a assegurar que les reserves es realitzin correctament.
Captació i seguiment de campanyes educatives: identificar oportunitats de participació en campanyes educatives per part dels centres, així com donar seguiment a la seva execució establint comunicació amb els centres educatius.
Tramitació de reserves de grups amb programari específic: Gestionar les reserves de grups utilitzant un programa específic, la qual cosa pot implicar introduir dades, actualitzar informació i coordinar amb altres departaments o proveïdors segons sigui necessari per a completar les reserves de manera eficient.
Atenció telefònica i gestió de correus electrònics: Manejar les crides entrants i sortints relacionades amb reserves educatives i campanyes, així com encarregar-se de la gestió del correu electrònic relacionat amb les reserves a través de l'Outlook.
Oportunitat d'incorporar-te a un equip líder en la gestió cultural, compromès amb la promoció del valor del patrimoni cultural i fer-lo accessible per a les persones.
Formació i aprenentatge continuat: creixeràs en un entorn que et convidarà a prendre petites decisions diàriament i on equivocar-se també forma part del procés.
Jornada i horaris: 20 h/setmanals:
Data d'incorporació: immediata.
Lloc del centre de treball: Barcelona.
Requisits mínims Ser una persona amb destacades habilitats comunicatives, orientada al servei, amb capacitat de resolució d'incidències, treball en equip i apassionada per la cultura.
Formació en Turisme, Publicitat i Relacions Públiques, Humanitats, Història de l'Art, Belles Arts, Comunicació Audiovisual, Antropologia o equivalents.
Valorable coneixement en programes de ticketing, Adobe (Photoshop / Indesign) i HTML.
Idiomes: castellà, català (nadiu/bilingüe) i anglès nivell avançat. Es valorarà posseir altres idiomes com el francès.
Es valorarà experiència en posicions similars.
El més important: ser una persona amb entusiasme i amb capacitat de fer viure experiències úniques a través de l'art i la cultura.

#J-18808-Ljbffr


Fuente: Allthetopbananas_Ppc

Requisitos

Marketing Y Comunicación Captación Y Gestión De Reservas - Back Office En Contact Center (Mañan[...]
Empresa:

Magmacultura


Built at: 2024-09-18T18:31:11.159Z