Management
Empresa:

Palau De Can Sunyer, S.L.


Detalles de la oferta

La Residencia Can Sunyer, volem incorporar al nostre equip, una persona amb experiència en posicions de responsabilitat

departamental dins de l'área comptable i financera, amb capacitat de

treball en equip, metòdica, organitzada, amb iniciativa i lideratge.

Tareas
- ADMINISTRACIÓ - COMPTABILITAT:

- Elaborar les factures de la empresa, així com registrar-les, organitzar-les i assegurar-se que compleixen amb el marc legal vigent
- Cercar pressupostos de productes, serveis i proveïdors per a l'empresa i realitzar un garbellat per triar el més convenient.
- Registre, compra i sortida d'inventari portant un control dels actius i passius per a conèixer en tot moment l'estoc i els béns dels quals es disposa.
- Supervisió dels comptes bancaris de l'organització, assegurant-se que no existeixin discrepàncies entre els registres d'ingressos i les despeses, així com que les anotacions comptables coincideixin amb els extractes bancaris i els ajustos que realitza el banc.
- Realització dels informes financers que es destinen als diferents responsables dels departaments i la direcció de l'empresa.
- Assegurament del fet que les operacions de la companyia compleixen amb les lleis fiscals vigents, fent les declaracions fiscals i tributàries així com pagar els impostos i aranzels corresponents.
- Avaluació de les dades financeres per a realitzar prediccions futures o anticipar-se als problemes i contribuir a establir les millors estratègies de negoci a mitjà i llarg termini.
- SERVEIS GENERALS:

- Control, seguiment i supervisió dels serveis propis i dels de proveïdors externs d'acord amb la política de qualitat i actuacions establertes.
- Control i supervisió de l'atenció personalitzada assegurant la qualitat de servei a les persones i famílies.
- Planificar, gestionar i supervisar a l'equip comercial assegurant la consecució del pla comercial i de màrqueting
- Planificar, dirigir i coordinar les relacions i polítiques laborals, el reclutament i seleccionar personal així com la gestió i fidelització del talent.
- Oferir un entorn adequat i adaptat a les necessitats d'atenció de les persones

**Requisitos**:

- Coneixements tècnics ERP (Preferiblement SAGE), CRM, eines de Microsoft Office i PGCE
- Habilitats Resolutiu, adaptatiu, de problemes i la presa de decisions de forma àgil i eficaç¸
- L'adaptació´ a noves situacions i l'afrontament de nous reptes
- La coordinació´ amb altres serveis i professionals del seu àmbit de treball
- L'establiment de relacions interprofessionals de forma positiva
- Capacitat de lideratge i de motor de gestió del canvi


Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Management
Empresa:

Palau De Can Sunyer, S.L.


Area Manager Internacional |

Se busca Area Manager para liderar y supervisar una red de puntos de venta en diferentes mercados de Europa. Como líder, serás el/la responsable de alcanzar ...


Desde Antal International - Barcelona

Publicado 12 days ago

Store Manager | Zhw702

¿Tienes experiencia como encargado/a de tienda, gestionando plantilla, te gusta la atención al cliente, eres una persona resolutiva que sabe trabajar en equi...


Desde Importante Grupo - Barcelona

Publicado 12 days ago

Area Manager

.Job ID: 2755912 | Amazon Road Transport Spain, S.L.U. - J27Operations is the beating heart of Amazon. This key part of our business makes sure we fulfil and...


Desde Amazon - Barcelona

Publicado 12 days ago

Lead Level Designer | Tx-021

.Ready for your next adventure?!We are Socialpoint, a world-renowned mobile games studio based in sunny Barcelona. Our games are positioned in the top rankin...


Desde Socialpoint - Barcelona

Publicado 12 days ago

Built at: 2024-09-20T21:44:17.431Z