(M688) Responsable Tècnic/A Gestió De Persones (Rrhh) (Ref. )

Detalles de la oferta

El CREAF precisa incorporar un o una responsable de gestió de persones per liderar el departament de Gestió de Persones del CREAF, encarregant-se de gestionar i optimitzar el capital humà. La seva missió és alinear les necessitats i objectius de l'empresa amb el benestar i el desenvolupament de les persones treballadores. S'ofereix contracte laboral a jornada completa (37,5 h. setmanals), amb incorporació immediata, i s'ofereix un salari de € bruts anuals.

TASQUES A REALITZAR:
Reclutament i selecció: Coordinar i supervisar el procés de selecció de personal, incloent la publicació d'ofertes de feina, la revisió de currículums, la realització d'entrevistes i la selecció dels candidats. Gestionar el procés d'integració (onboarding) i baixa (offboarding) dels empleats.Relacions laborals: Mediació en conflictes laborals, negociar acords col·lectius i mantenir una comunicació oberta i efectiva entre la direcció i els empleats. Garantir el compliment de les lleis i regulacions laborals aplicables, així com mantenir una correcta documentació i registres del personal conforme a les exigències legals.Formació: Identificar les necessitats de formació transversal i dissenyar i implementar programes de capacitació per millorar les habilitats i competències de personal de gestió i administració de la recerca.Processos: Gestionar i optimitzar processos interns, en especial, els relacionats amb el software de RRHH.Polítiques de RRHH: Col·laborar en el desenvolupament i implementació de polítiques i estratègies de recursos humans alineades amb els objectius i les necessitats de l'Administració Pública.Pressupost anual: Confecció de pressupost anual de RRHH i gestió del calendari. Co-coordinació del pla d'acció associat al segell HRS4R.Gestió d'equip: Dirigir l'equip de persones que conformen el departament, coordinant també la resta de tasques del departament, especialment les tasques d'administració de personal: nòmines, seguretat social, impostos, contractes, liquidacions.Prevenció de Riscos: Coordinar amb l'SPA i el Comitè de Seguretat i Salut, la prevenció de riscos del centre. Desenvolupament del pla de benestar del centre. REQUISITS NECESSARIS:
Diplomatura o grau en Relacions Laborals o estudis similars.Màster o postgrau relacionat amb recursos humans.Experiència mínima de tres anys en un departament de gestió de persones (o RRHH) en centres públics de recerca (preferiblement del sistema CERCA), o universitats públiques, desenvolupant totes les tasques a realitzar abans descrites.Coneixement avançat de normativa de la Ley de la Ciencia "Ley , de 1 de junio, de la Ciencia, la Tecnologia i la Innovació" i normativa laboral.Experiència amb ERPs i domini de softwares (especialment valorable A3Innuva i Factorial).Bon nivell de comprensió, parla i escriptura de l'anglès, el castellà i el català.Persona amb capacitat de lideratge i gestió d'equips, amb habilitats de comunicació interpersonal, proactiva i amb una alta capacitat d'organització i resolució de reptes amb creativitat. CONDICIONS VALORABLES:
Certificats o cursos addicionals en legislació laboral o sistemes de gestió de recursos humans.Es prioritzaran les candidatures d'aquelles persones que tinguin una discapacitat reconeguda i acreditada igual o superior al 33%, sempre que la discapacitat sigui compatible amb l'acompliment adequat del lloc. PROCÉS I CRITERIS DE SELECCIÓ:
Admissió de candidatures: Els/les candidats/tes hauran d'inscriure's a l'oferta de treball, amb un currículum, una carta de motivació (màxim 500 paraules) fins el 15 de desembre. No s'acceptaran sol·licituds referides a un altre portal que no sigui la mateixa borsa de treball del CREAF, i amb les instruccions que figurin en aquesta.Preselecció: Determinació del compliment dels requisits mínims de l'oferta. Es valoraran els requisits i mèrits amb una nota màxima de 100 punts.Selecció: Valoració de les candidatures preseleccionades, mitjançant puntuació basada en criteris objectius.Decisió final: En cas de trobar-se la persona adequada, se li comunicarà formalment la seva elecció a través de correu electrònic. Comitè de selecció:
Joaquim Escobar Prats, com a Gerent.Cristina García López, com a Cap de Gestió de Projectes (Post-award).David Morales Duran, com a Responsable de Servei Jurídic. OFERTA EN PDF

#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobleads

Requisitos

Tècnic/A De Selecció De Personal

JUSAD ASSISTÈNCIA necessita incorporar al seu equip un **TÈCNICO/A DE SELECCIÒ DE PERSONAL** per treballar a les seves oficines ubicades a Badalona. **FUNCIO...


Jusad Assistència S. L. - Barcelona

Publicado 9 days ago

Senior Hr Generalist (Temporal)

**¿Quieres tener un mayor impacto en la sociedad uniéndote a la revolución de la movilidad sostenible? ** En Cooltra trabajamos para que más de 1 millón de ...


Cooltra - Barcelona

Publicado 9 days ago

Tècnic/A Administratiu/Va - Punt Del Voluntariat I

Tècnic/a administratiu/va - Punt del Voluntariat i Suport Associatiu d'Esplugues de Llobregat - Localidad: Esplugues de Llobregat - Provincia: Barcelona - Nº...


Fundesplai - Fundació Catalana De L'Esplai - Barcelona

Publicado 9 days ago

New Graduate Talent Program. Servicios

Barcelona, ESSi quieres formar parte del grupo financiero líder en banca minorista, que lidera la innovación en el sector y que es un referente en banca soci...


Caixabank - Barcelona

Publicado 9 days ago

Built at: 2025-01-13T11:09:09.442Z