.Sota la responsabilitat de la cap d'operacions, la persona seleccionada gestionarà la planificació i producció de diferents àrees productives (formada per un equip d'entre 10 i 20 persones) i una planta productiva externa (Europa), on haurà de monitoritzar la seva planificació i càrregues de treball.
Comptarà amb dos encarregats de producció i un suport d'enginyer.
Les funcions principals se centraran en: Liderar des d'un enfoc global la planificació de les diferents àrees productives de l'empresa, coordinant-se i donant suport i recolzament als diferents encarregats de les àrees en la gestió diària de la producció, transmetent en tot moment una visió clara de les prioritats globals.
Vetllar pel compliment de les comandes i informació als diferents departaments.
Crear eines per a una correcta comunicació i visió de l'estat productiu als diferents departaments implicats en la operativa (Comercial, Logística, Finances i RRHH).
Revisar els temps i processos de treball i vetllar pel compliment correcte d'aquests.
Crear eines per controlar la correcta gestió i vetllar perquè el sistema estigui actualitzat.
Analitzar, planificar i gestionar les necessitats tant de la planta externa com de tallers externs, conjuntament amb el departament de Logística i compres.
Vetllar per la gestió de l'estoc de MP i semielaborats, juntament amb el departament de logística i compres.
Programar les planificacions, produccions i responsabilitzant-se del correcte llançament i tancament de les OFs, i les seves imputacions.
Ser coneixedor del circuit del ERP i vetllar perquè totes les persones implicades, també el tinguin.
Planificar les accions de millora o correctives a partir dels resultats de les produccions, juntament amb els diferents departaments implicats.
Treballar de manera proactiva amb el departament d'industrialització per a les millores dels processos.
Coordinació amb el departament de qualitat per a la gestió de les incidències.
Fer el seguiment i establir les mètriques (KPI'S i reassignacions de la planificació segons resultat, incidències... i elaborar els informes corresponents.
Les seves funcions en la gestió d'equips: Definir les tasques de l'equip tenint en compte la planificació global i fer la distribució òptima d'aquests segons criticitat i servei.
Detectar les necessitats i càrregues de treball.
Fer les peticions de nou personal o reducció d'aquest segons necessitat.
Fer el seguiment de la correcte realització de les tasques de l'equip.
Implementar els plans de formació.
Donar respostes a les incidències que es puguin generar.
Requisits: Imprescindible enginyeria d'Organització Industrial (es podrien valorar d'altres).
Imprescindible experiència com a responsable de producció (en productes tècnics, màquines...).
Molt valorable coneixements en mecànica, muntatges i eines de mesura.
Experiència treballant amb ERP.
Capacitat analítica i organització com a hàbit.
Lideratge, visió estratègica, comunicació i preocupació per l'ordre i la qualitat