Lgu758 Tècnic/A Junior Helpdesk (Ref.: 2024/109)

Lgu758 Tècnic/A Junior Helpdesk (Ref.: 2024/109)
Empresa:

Igpt


Detalles de la oferta

TÈCNIC / A JUNIOR HELPDESK (REF. : 2024 / 109)

Reference : 2024 / 60 Deadline :

15 / 09 / 2024

DESCRIPCIÓ DE LA OCUPACIÓ :

L'IGTP necessita incorporar un / a Tècnic / a junior helpdesk, que s'integrarà a la Unitat de Tecnologia de la Informació, per tal de donar suport als usuaris de la Institució.

ES REQUEREIX : Formació en CFGS en Administració de Sistemes Informàtics, similar o superior.Experiència mínima d'un any en l'àrea.Coneixements de: Windows server / Windows Client, OS X (mac), infraestructura de xarxa, ecosistema Microsoft 365 i telefonia IP.Experiència prèvia en AD, DHCP, DNS, manteniment de Hardware, PC's, impressores, atenció a l'usuari i gestió de serveis ITIL.Mesures bàsiques de ciberseguretat.És valorarà cursos d'especialització en l'àmbit de Microsoft, ITIL, Infraestructura de xarxa.És valorarà molt favorablement experiència amb SAP BUSINESS ONE.És valorarà molt favorablement l'experiència prèvia en infraestructura de xarxa Huawei.És valorarà molt favorablement l'experiència prèvia en àmbits de recerca o similar.És valorarà molt favorablement l'experiència prèvia en posicions d'atenció a l'usuari final. FUNCIONS :

Les tasques a dur a terme es centraran en la gestió del primer nivell d'atenció a l'usuari, en concret:

Gestionar les incidències i peticions de primer nivell que arribin a l'eina de Service Desk.Manteniment preventiu i correctiu dels punts de treball: Antivirus, Xarxa, Instal·lacions i actualitzacions de programari.Estat del sistema operatiu i aplicacions. Neteja de documents innecessaris. Revisió d'alertes de la infraestructura. Gestió de telefonia.Suport en el manteniment preventiu de servidors i monitorització d'estat.Suport esporàdic al nivell 2 de sistemes.Suport a la Xarxa: Configuració d'equips de xarxa.Gestió d'aplicacions: Sap Business One, Manage Engine (Service Desk Plus), Office365. Gestió d'usuaris a l'AD. S'OFEREIX : Posició indefinida a jornada completa.Incorporació immediata.Les retribucions brutes anuals inherents a la plaça objecte de la present convocatòria, seran fixades en funció de l'experiència aportada i les aptituds de la persona candidata, distribuïdes en 12 pagues.Rang salarial: 20.000€-23.000€ bruts / anuals.Possibilitat de realitzar teletreball (fins un màxim de 2 vegades a la setmana).Retribució flexible (tiquet guarderia).Càpsules formatives a càrrec de l'empresa.23 dies de vacances + 5 dies personals anuals + 2 dies per Setmana Santa + 2 dies per Nadal.Formar part d'un centre de recerca multidisciplinari excel·lent amb el distintiu HRS4R.Ubicació al Campus Can Ruti, un entorn de recerca translacional de primer nivell de l'àrea de Barcelona. L'IGTP ofereix un ecosistema de suport, amigable i col·laboratiu per promoure el desenvolupament professional i ajudar-lo a assolir els seus objectius de recerca.
#J-18808-Ljbffr


Fuente: Jobleads

Requisitos

Lgu758 Tècnic/A Junior Helpdesk (Ref.: 2024/109)
Empresa:

Igpt


Ttech_Cloud Service Manager (Barcelona)

.Pulsar Tabulador para desplazarse para pasar el enlace del contenido.Seleccione la frecuencia (en días) para recibir una alerta: Crear alerta.Telefónica Tec...


Desde Telefónica, S.A. - Barcelona

Publicado 12 days ago

Senior Software Engineer

Why you should join dLocal?dLocal enables the biggest companies in the world to collect payments in 40 countries in emerging markets. Global brands rely on u...


Desde Dlocal Corp - Barcelona

Publicado 12 days ago

Devsecops Engineer Es

As a DevSecOps Engineer, you're responsible for automating the deployment of our software solutions. You interact with software engineers, functional product...


Desde Omp Belgium - Barcelona

Publicado 12 days ago

Java Software Developer (F/M/D)

Want to join us on our journey?You'll be experienced in...Mínimo de 3 años de experiencia en desarrollo de software orientado a objetosMínimo de 2 años de ex...


Desde Envoy - Barcelona

Publicado 12 days ago

Built at: 2024-09-20T15:43:28.503Z